Σε εμενα αυτα οχι

καποιες το παιζουν κυριες εδω μεσα ,ενω ειναι χειροτερες και απο πουτανες εθνικης οδου!
κι επειδη σε εμενα αναρτησεις καρφια δεν περνανε ,χοντρουλα μου φασιστρια ,σε λιγο καποια μειλ  on line!
Για να μαθετε επιτελους πως η κατινια,το κομπλεξ και η καργιολια δεν κρυβετε ουτε με στολες ,ουτε με βλαχομπαροκ αναρτησεις!

Ας γινει κωλος το δυκτιο μπας και σφιξει λιγο και  ο πλαδαρος σας!!

UPDATE......


ria agrogianni 
9 Φεβ
προς Εμένα
μαρή, σηκώθηκες και έφυγες και πήγες στα κρύα;
με γκόμενο ή για δουλειά έφυγες; και μεις τώρα πως θα μιλάμε;

είχα καιρό να μάθω για σένα και για να είμαι ειλικρινής ανησύχησα και λίγο. αν μη τι άλλο, μας ενημέρωνες για τα νέα του όθωνα!

λοιπόν, η γιαγιά αντιγόνη, η κούλα και η κιρκη, είναι μια κλίκα και ήθελα να σε ενημερώσω γιατί άμα σε πιάσουν στο στόμα τους αυτές, την έβαψες κακομοίρα μου.

εμένα η κούλα και η κίρκη με ξέσκισαν. και αυτό γιατί σχολιάζω μια μπλόγκερ που αυτές την έχουν κατακράξει. θέλανε σώνει και καλά να με κάνουν να τσακωθώ μαζί της. τελικά με βρίσανε, με είπανε του ψυχιάτρου και μπαίνουν κρυφά και με παρακολουθούν. πρόσεχε γιατί η αντιγόνη δεν είναι αυτό που φαίνεται στο μπλογκ της. είναι τελείως διαφορετική στην πραγματικότητα. και αν καταλάβουν οι ιππότες της ότι της την έπεσες, θα σε κράξουν με ανάρτηση. όχι ότι θα σκάσεις, αλλά γιατί να σε περιλάβει η κάθε πικραμένη και να σε κράξει χωρίς να έχει λόγο. στο κάτω κάτω της γραφής, εγώ ως ρία, θα στενοχωριόμουν αν σε κράζανε και επειδή ευτυχώς έγκαιρα τις κατάλαβα από όσα μου σούρανε στο δικό μου μπλογκ, θεωρώ υποχρέωσή μου να σε ενημερώσω. μεγάλο κορίτσι είσαι, ξέρεις τι να κάνεις. 

πάνε αυτά.

πως περνάς εκεί στον παγωμένο βορρά; πως και αποφάσισες να μας εγκαταλείψεις; στείλε ρε ένα μέηλ να ξέρουμε πως περνάς και φωτογραφίες από τη χάγη!

φιλιά. ότι θες, έχεις μέηλ, έχεις σκάιπ.

μου έλειψες μαρή!

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
ΚΑλησπέρα και Χρόνια πολλά!
Ουδέν σχόλιο γιατα υπόλοιπα!
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Ούτε τα ταρώ δεν έχουν πρόβλεψη για τη σκατίλα τους. Έμπαινε!
Ο χρήστης stella είπε…
μα να σου δειξω μειλ βρε κυριακη που μου λενε οτι ειστε εσεις κλικα και πιανετε κοσμο στο στομασας και κλεινετε σπιτια?
και να κανει αναρτηση η φοραδομουλαρα μπιχτη!
οχι το σωστο ειναι να ανεβασω το μειλ να κρινει το κοινο!
να μαθετε τι ειναι
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Ό,τι ήταν να γίνει, έγινε μεταξύ 2 και 5 ετών που όλοι οι άνθρωποι διαμορφώνουμε χαρακτήρα.Από κει και πέρα, δεν σώζεται τίποτα ας λένε ό,τι θέλουν. Εγώ ξέρω ποιά είμαι, εκείνες;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
etsi etsi na peftoun oi maskes siga siga.............
Ο χρήστης stella είπε…
φατε κατι κυριες.που επεσε ο σπορος να παρουμε κι εμεις!
τσολια που πηραν αξια μεσα στο δυκτιο,κομπλεξικα ατομα αποκομμενα απο την ζωη!
Ο χρήστης Μαίρη (Ginger) είπε…
καλημέρα

ξέχασαν να σου πουν πως κι εγώ της κλικας ειμαι. Να αυτοσυστηθώ

ΥπερΑΣΠΙΣΤΗΣ μέχρι θανάτου της Αντιγόνης

Φιλαράκι της Κούλας

Θαυμάστρια της Κίρκης

τώρα τους απέναντι τους ξέρεις. Στο στόμα τους μ'εχουν πιάσει και σκαθάρια και αξιωματικοί και γιαλατζί και ότι θές. Καλώς σε βρήκα
Ο χρήστης Άννα_χύνει είπε…
εισαι μεγαλη σταρ αγαπη μου καλα εκανες και τα χωσες στη χοντρουλα σπο τη νικαια τη κυρια παπα-ρο-δακου, ξερεις αυτη ποια είναι γιατι μπανει απο διαφορα προφιλ και βρίζει όλους
αχ πολυ το εφχαριστήθηκα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
And the service agency directly transactions the amount transferred holders interest rates in other loan company income quick and on a strictly short-term schedule london business angels This specific loan is very easy to request for the need to be and you and a to check out ahead of putting on

Δημοφιλείς αναρτήσεις