Η φονικη γριπη


Ειμαι ψοφια απο τον πυρετο,το συναχι,τον πονοκεφαλο!!!!!!
Τετοιες ωρες αναθεματηζω που δεν αξιωθηκα να βρω εναν γκομενο!
Να ειμαι με κουβερτες στο κρεββατι και να με προσεχει,να μου βαζει θερμομετρο,να μου κανει τσαγακια,να με τριβει κι εγω να γκρινιαζω(τουλαχιστο θα εχω λογο).
3 μερες σπιτι ειμαι σαν αγριμη στο κλουβι,εχς ξεκατινιασει ολα τα μπλοκια,εχω γραψει σχολια ως και σε blog κομματος(φυσικα εκει εγραψα τα κορυφαια κουλα).
Τηλεφωνω στην μανα μου 4-5 φορες την μερα,λεω πως πεθαινω και ολα τα αφηνω στο βατοπεδι)
Συχαινομε* να ειμαι αρρωστη,νιωθω ανυμπορη,μονη(προβατε ελα μωρο μου να με τριψεις)!!!!!!
Υ.Γ το * ειναι για το ορθογραφικο.
Επισης πανω στον πυρετο μου πηρα στην πρωην πεθερουλα μου και της ειπα πως ο γιοκας της τα ειχε με μια που εκοψε το......
Επισης πηρα στην υπηρεσια του και τον εκανα ρομπα. στον δοικα του!!!!
Ειμαι πολυ χαρουμενη πεφτει ο πυρετος κι αν ειμαι καλα το βραδυ θα ριξω κι εναν πηδουλο με ενα μωρο να τον κολλησω και γριπη!!!
Μ'αγαπω πολυ

Σχόλια

Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Τα είχες με μπάτσο, μωρή? Και τί είπε η μάνα του..?

Φυσικά είναι περιττό να σου πω το πόσο σκυλί μαύρο είσαι.... Ελπίζω μόνο τώρα να σε πιάνει....
Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
περαστικούλια! να χουχουλιάσεις καλά στο κρεβάτι
Ο χρήστης stella είπε…
@Τομ οχι στην ευπ,δουλευει που κακο ψοφο να εχει μαρτυρισα του χριστου τα παθη με τον ψυχακια.

@προφυλακτικε μου thanks και kisses
καλε σε ολοσωμο βγαινεις?
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
Περαστικά πουτανίτσα...
Ο χρήστης stella είπε…
@pisoglentis ευχαριστω φιλη!μολις γινω καλα θα παμε για καιφε...
Ο χρήστης Leviathan είπε…
perastika!!!!kalimera!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις