τα παίρνω κράνα σε λέω!

Καλή βδομάδα!
επειδή είναι γνωστό ότι δεν είμαι ακατάδεκτη -ίσα ίσα θα έλεγα οτι είμαι η χαρά του τα κάνω όλα όπως σ'αρεσει- δέχτηκα να συμμετέχω στο παιχνίδι του lost thoughts, light ,love ,life γρινιαρη(είσαι είσαι μην τσινάς).
πρέπει να γράψω τι με νευριάζει,ενοχλεί


Πάρε φραπέ,τσιγάρα ,προφυλακτικά (ναι ναι θα γαμηθουμε με μερικούς όταν τα διαβάσουν)
και απόλαυσε!!

με νευριάζει να φωνάζει κάποιος στο τηλέφωνο (ακούμε ρε δεν είμαστε στην Ανταρκτική)

με νευριάζει να κοιτάει κανείς επίμονα τα μεμε μου( καλα τα βυζιά μου),δικά μου είναι ρε φίλε και ειναι και πιρελι και οχι δεν κάνω ιδιαίτερα ισπανικών

με νευριάζει όταν σε μπλοκια διαβάζω τα εξής σχόλια
-το κείμενο σου με άγγιξε (σιγά μαρη μην σου έπιασε και τον κώλο,πατσαβούρα)
-καρδία μου,ψυχή μου και διάφορες τέτοιες καραπουτανιες (δηλαδή αν γράφει τέτοιες της ψωλης τον χαβα μαλακίες σε ενα nickname ,νιώσε τι ψέματα σερβίρει στον/την γκόμενο/να
της/του) η νυφιτσα απο τα καναλια !
-που απλα αφήνει ενα σχολιο για δ.σχέσεις άσχετο με την ανάρτηση
Ρε μαλάκα καλύτερα γράψε ενα καλη-μερα-βραδυ-απογευμα η τίποτα
τοσο απλά.


με νευριαζουν οι ρουφιάνοι και οι ζηλιάρηδες
(πχ. βλέπει καποιος μια διαφήμιση η μια φωτογράφιση αντεγραμμενη απο αλλού
και παει και κράζει λες και αντέγραψαν τα σχέδια εκκένωσης του πλανήτη σε επίθεση αριανων.
Δηλαδή η κυρα ραφτρα-σουλα της γειτονίας που ξεπατικώνει τα πατρόν του κάθε ντιορι και του κωτετσου πρεπει να λιθοβοληθεί και να την τσιμενταρουν στην πλατεία ,αν οχι τουλάχιστο να την κράξει ο αυτιας πρωι-πρωι.
Αρτεμη ματσα ,τσομπανοβλαχε .

με νευριαζουν αυτοί που ακολουθούν καταγραμμα την μόδα
Και που ήξερες μωρή αρβανιτοβλαχα την μπουτονιέρα στην κορνοφωλια Έβρου που μεγάλωσες?
που είδες ντιζαιν χέστρες αφού το"μερος" το είχατε στην αυλή δίπλα στο μποστάνι?

με νευριαζουν αυτοί που γλύφουν,που μιλάνε αντ'αυτου και κάνουν οτι τα ξέρουν ολα.
Ολοι ξέρουν μηχανολογικά,ηλεκτρολογικά,πυρηνική φυσική,λογιστικά,μουσική και της θεια σας το βρακι.(δεν ξερουν ομως πως την κυρα τους την εξυπηρετεί ο μανάβης στην γωνία)
και φυσικα λενε πως εχουν παντου "γνωστο" και θα σε εξυπηρετήσουν(εχω μια γνωστή την τσεκου γίνετε να την κανετε μόνιμη? κατα προτίμηση ιδιαιτέρα σε κανα νομάρχη μπας και σωθουμε)

με νευριαζουν οι χοντρές στο γυμναστήριο που τρωνε πριν και μετα και βάζουν αντι να χανουν κιλα.
και λενε πως έχουν θυροειδής,ορμονικό,κακο μεταβολισμό.
(οχι μωρή φταιει που δεν ράβεις το στόμα της φαλαινας του ιωνα,που είσαι σαν θεριζαλωνιστικη πατοζα ,και ο στομας σαν ιμάντας φορτοεκφόρτωσης σε νταμάρι).

με νευριαζουν αυτοί (συνήθως αντρες) που μιλάνε για το πως κάναν σεξ και πόσο τεράστιος είναι ο κυριος που κανει παρέα στην Χηρα(ναι αυτη με τα πεντε ορφανά)
(ξερουμε φιλε πως "φτυνεις" στο πεντάλεπτο και οτι εχεις κατεβάσει τα πάντα για πισοκολιτο-ισπανο-αναλ απο το δίκτυο,πως εισαι τακτικός και οτι τα σιντια τα έχεις ανα κατηγόρια στο κατω ντουλάπι του γραφείου)


με νευριάζει που κυριακες συνήθως χάραμα κατα τις 6 οι κολοπαπαδες (ειδικά αν μένεις διπλα σε εκκλησιά την εκατσες) αρχιζουν τις καμπάνες και βάζουν εξωτερικά μεγάφωνα .
Ρε παπαρα χαραμοφάη υπαρχουν γέροι,μωρα και κουρασμένος κοσμάκης που απλα θέλει να λιώσει το σβερκο του στο μαξιλάρι.


με νευριαζει που πας να ψωνίσεις σε και καλα φιρματο μαγαζι και οι πωλήτριες σου φέρονται λες και θα πουλησουν τιμιο ξυλο και οτι ειναι γνήσια μαϊμού αυτο το κομπινεζον κυρα μου το εραβε με το βελονι ο ιδιος ο ντολτσες(ναι μαρη με λαμπα οινοπνευματος κιολας), επισης ειναι ξινισμένες σαν τραχανάς τρικαλων αν δεν ψωνίσεις τελικα.
Επισης ενω το φόρεμα δεν σου παει κυρα μου -(θες τσουβαλι) ,λενε καλέ πως σας κολακευειιιιιιιιι.

με νευριάζει που βλέπω στο καθρέφτη μου κάθε μερα την ιδια φατσα,ομορφη,λεπτη,εξυπνη(αυτο το υπονοεί το βλέμμα βρε κουτο),σεξουαλική,σκυλα
και απορω γιατι μενω σε αυτη την χωρα που δεν εκτημανε το καλο,ποιοτικό (ολα τα μπάζα τα ιδια λεμε) και πανε και θέλουνε κατι τσουλιες αλεξανδρινες.(εδω επισης αναγνώστη μου πρέπει να πεις εσυ!-μα τι λες Στέλλα μου εσυ εισαι πχιο ωραία και πιο φυσικια οχι σαν την άλλη την πλαστικια)

Γενικά επειδη είμαι τσουραπι χαλκιδικωτικο,στρυφνή ,τασω καββαδια,τσουγδο και άλλα πολλα ψυχονευρωτικά ειμαι ολη μέρα μες την καλη ψυχασθένεια.
Εχω και άλλα να λεω,μήνες αλλα πρεπει να παρει και κανείς αλλος σειρα.
Αχ αρμενικη βιζιτα το έκανα.

Θελω να παιξουν επισης οι
νατασσα
στραγαλακι
unμπασταρδακο-αρης

plus +

με νευριάζει επισης που ειμαι μια ζωντανή θεα της καλοσύνης,της ομορφιας ,των τεχνών και α-γραμματων και δεν μου το λέτε !
Αντεεε γαμωτη μουυυυυυυυυυ!

με νευριαζει που καλώ κόσμο να παίξει σε παιγνια (πως θα γεμισουν οι αναρτήσεις ρε?)
και με γραφει στα μπουκλάκια απο τους όρχεις (ναι στα αρχιδια του φίλτατε).
Ρε παπαριδι σου κανειτην τιμή μια κιουρια σαν εμένα να σε καλέσει σε παιγνιο και πας και γραφεις σχολια σε αναρτήσεις αντιπαλου μυρικαστικου?
ου ου ου και ματαξανα ου αρτεμη!

Σχόλια

Ο χρήστης uberbastard είπε…
καλα αυτο με τις πωλητριες το εχω κι εγω. ερχεται η αλλη με υφος και λεει "μπορω να σας βοηθησω?" και μου'ρχεται να της πω ναι πηγαινε εξω και προσεχε μη με γραψουν γιατι εχω διπλοπαρκαρει. Ευχαριστω για την προσκληση εννοειται θα παιξω. ΧΧΧ
Ο χρήστης Elementstv είπε…
Kαλα δεν υπαρχεις.Τρομερη φαση το ποστ.Ειδικα οσα λες για τα σχολια στα μπλογκς συμφωνω 100%!!!
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
τι να γράψω εγώ που έχω κάνει λίστα μισανθρωπίας στο μπλογκ μου και μη μου δίνετε ούζι θα καθαρίσω κόσμο; (προφανώς συμφωνώ και επαυξάνω τη λίστα). Θα επανέλθω, χάλασε ο γ...νος ο θερμοσίφωνας και θα γ...με με τον υδραυλικό που θα ΄ρθει έτσι και ζητήσει τη μάνα του και τον πατέρα του. Θα πάρει το χριστούλη του και το σόι του τα νεύρα που 'χω πρωινιάτικα.
Υ.Γ. Επίσης που οι χοντρές στο γυμναστήριο θέλουν όλα τα παράθυρα ανοιχτά γιατί έχουν ιδρώσει!!! Εγώ πάω και τους τη λέω και κλείνω. Μια φορά πήγα κι έκατσα πάνω από μια χοντρή που 'κανε υποτίθεται κοιλιακούς κι έκανε τουμπέκα.Την έψαλλα προηγουμένως, εννοείται.
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
αυτό με τις φωνές στο τηλέφωνο!! πω πω απίστευτο. γενικά με ενοχλούν οι φωνές. και ειδικά όταν σε λεωφορείο, μετρό ο διπλανός σου νομίζει ότι είναι μόνος του. άσε με τις φωνές που τις ακούς καθαρότατα από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου. πώς δεν ξεκουφαίνονται οι ίδιοι;
πολύ καλή βδομάδα! ξανά μανά. και πολύ καλό μήνα!!
Ο χρήστης Ο ψεύτικος Πέτρος είπε…
Με αγγιξε το ποστ σου…
Ο χρήστης .......marmarigi....... είπε…
οι φωνες δεν αντεχονται , οι καμπανες το ιδιο ,
οι πωλητριες ,
τα σχολεια και τα σχολια ,
τιποτα δεν αντεχεται ουτε και ο εαυτος μας στον καθρεφτη , αποφευγω να κοιτιεμαι καθε μερα , καλο μηνα
(το αλλο μου μπλογκ lost thoughts).
Ο χρήστης manetarius είπε…
Πότε θα σαπακιάσω καμιά πωλήτρια που μου πουλάει μούρη....ααααα!
Όσο για τα σχόλια στα βλογ.. πόσο δίκιο έχεις! Εγώ πάλι αν δεν έχω κάτι να πω, δεν λέω ούτε καλημέρα (πάντα αγενής ήμουν..) διαβάζω και την "κάνω"!
Φιλιά !!!
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Mια χαρα φυσιολογικα πραγματα στην δεινουν :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γιατί μπαίνει πάντα κάποιος σιχαμένος στα μπλογκ και τη σπάει;
Ο χρήστης tovenito είπε…
μου αρέσει που βγάζεις γέλιο και με αυτά που σε νευριάζουν!λολ!

αν και γενικά σε φαντάζομαι φασαριόζικο άτομο που πιθανόν να κάνει το ίδιο στο τηλέφωνο. έχω αυτό το φίλινγκ
Ο χρήστης Matrix είπε…
καλησπέρα,

σε διαβάζω κάποιες μέρες τώρα, σε πέτυχα σε μια συνέντευξη.

"...και φυσικα λενε πως εχουν παντου "γνωστο" και θα σε εξυπηρετήσουν..."

Είναι άλλη μια κατηγορία οι παραπάνω, συνήθως συνοδεύονται από ακριβά αυτοκίνητα :)
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Στελλα σημερα στις 9 δες Νετ!
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
stella@ μ' εκνευρίζει:
-η Βίκυ Φλέσσα -ερωτισμός του κ...τα μεσάνυχτα
-η Μπήλιω Τ. ξεμεινεμένη απ' τα '70s κρύα κι άχαρη
-οι διπλο-τριπλοπαρκαρισμένοι
-το Κολωνάκι τα Σάββατα με τις ορδές ηλιθίων και υπερντυμένων, σαν να κατέβηκε όλο το Ντουμπάι ή ο Ρέμος (το κοινό του δηλαδή) βόλτα
-οι μουλάρες με τα τσαντόρ στοςυ δρόμους, που αντί να το χώσουνε στον αποτέτοιο που παντρευτήκανε και πάει ο γύφτουλας ο μαυρειδερός πέντε βήματα μπροστά με τα αγόρια της οικογένειας, χαζογελάνε ντροπαλά πιο πίσω και δεν ντρέπονται τα ζώα. Μας ντροπιάζουν όλες.
-οι παπάρες με το κινητό σε χώρους κοινής ησυχίας (στάρμπακς) που πάμε να μελετήσουμε.
-οι σκατάδες με τα 4Χ4 σε μικρά δρομάκια στο κέντρο, με το κινητό, τη μουρόχαυλη καριόλα συνοδηγό, και ταχύτητα λες και πήρε ο κώλος τους φωτιά.
-τα μουλάρια στις δημόσιες υπηρεσίες
-ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί που χρεώνουν όσο κι ο κρίστιαν Μπάρναρντ την αλλαγή καρδιάς.
-οι βρωμιάρηδες του μετρό, συγκοινωνιών κλπ.
-το δάχτυλο στη μύτη (δε χαιρετάω κανέναν διά χειραψίας και έχω μαντηλάκια απολυμαντικά πυο τα χρησιμποιώ επιδεικτικά)
-τα σιχάματα στο ίντερνετ/μπλογκ, όπως τα 'πες, με το γλυκανάλατο στο τσεπάκι (ένα απόγιομα η γκαρδγιά μου έκλαψε, έκλαψε βαργιά -στα τέτοια μας).
-οι θερμοσίφωνες (τρέχω απ' το πρωί σήμερα)
Αυτά προς το παρόν.
Ο χρήστης gregory είπε…
και σε μενα με νευριαζουν σχεδον σε ολα...
η χηρα με τα πεντε ορφανα..εφτασε και εκει??
και νομιζα οτι το λενε μονο στην πατρα...
καλο βραδυ να εχεις..
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
Stella

-το κείμενο σου με άγγιξε
-καρδία μου,ψυχή μου
Αφήνω απλά ενα σχολιο για δ.σχέσεις άσχετο με την ανάρτηση
Καλημερα
Καλό μήνα
Καλό χειμώνα

Νευρίασες αρκετά??
χαχαχαχαχαχα
Ο χρήστης ria είπε…
άμα σε θυμώνουν με κάνεις και γελάω πολύ ρε στέλλα!

μου έφτιαξες το βράδυ!
Ο χρήστης xipasmenos είπε…
Πατόζα; Σε λατρεύω κουκλάρα μου είχα ξεχάσει αυτή τη λεξή!!!

Πατόζα και Φλόμπα........αχαχα
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Καλό μήνα Στέλλα! Τι καλύτερο να ξεκινά ο αγαπημένος μου χειμώνας με ένα τέτοιο ποστ!!! Τρελλάθηκα!
Αχ, αυτοί που τα ξέρουν όλα δήθεν.... σκότωμα θέλουν! Άσε ο μπουτονιέρας, σας ρωτώ: σοβαρά τα λέει όλα αυτά; Είναι επιχειρηματίας; Πάνε όντως άνθρωποι και αγοράζουν ρούχα απ΄ αυτόν;!
Αλλα το πιο εξωφρενικό για μένα είναι οι γκευ μπλόγκερς που και καλά έχουν πάρει την μισή Ελλάδα. Που πρωτο-έκαναν σεξ στα 14 κι έχουν ζήσει τα πάντα. Έλεος ρε παιδιά! Ποιον κοροϊδεύετε;
Νασαι καλά.
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Αχ, γέλασα με την ψυχή μου αγάπη μου...!!!

Στις πωλήτριες πρέπει να λες: Ναι, πάρε μου μια πίπα να κόψω το τσιγάρο!

Για τους παππάδες τί να πεις, άνθρωποι είναι, καυλώνουν κι αυτοί...

Και φυσικά, όλες οι πατόζες, έχουν πρόβλημα υγείας....

Υ.Γ Μα έχεις εσύ ανταγωνιστικά μπλογκς? Εσένα δεν σε πιάνει κανένας my dear....!
Ο χρήστης Grigsgr είπε…
Σε γενικές γραμμές πάντως τα έχεις πάρει ψηλοάγρια θαρώ... και ναι όντως είναι πολύ σπαστικό αυτήν η μαλακία που μπαίνει ο κάθε μ@λ@κ@ς και το κάνει και καλά για Δ.Σ. (P.R. μα να μην καταλαβαίνεις). Συμφωνώ με κάποιον που είπε πως αν δεν έχει κάτι να πει διαβάζει και την κάνει.
Άντε καλούς μήνες...
Ο χρήστης stella είπε…
@uberbastard σε θελω κολασμεναααααα!
το ξερεις.

@Elementstv καλε ετοιμη ημουν για το ποστ και χωρις το παιχνιδι.ειχα αγανακτησει λεμε.

@highvoltagepress εσυ στρωσε τον κωλος και γραψε ποστ .
Επισης απαιτω να γινουν εκει μερικες ποιητικες βραδυες που θα μαζευομαστε μονο εμεις οι πχιο ποιοτηκες γκομενες και θα αναλυουμε τους ποιητας.
Αντε καλα καλεσε και τον τηλεμαχο να τον περασουμε απο ενα ειδικο δικαστηριο και μετα να περασουμε και απο του μιμμη να καψουμε μερικα
απο τα παλια του τα αμαρτωλα.

@b|a|s|n\i/a σαν τις γριες ενα πραμα!
καλη εβδομαδα.

@Ο ψεύτικος Πέτρος αν παρω το ντιλντο να δεις τι σε αγγιξε.που με δουλευεις.

@photonio τωρα με αυτο το λουκ μεχρι που στην πεφτω χαλαρα!
ευχαριστω για την προσκληση !
σου πανε τα κοκκινα!!
τα υπολοιπα θα στα πω με μειλ!

@manetarius θελω γλυκο δεν το συζητω!
ναι αυτο με τα σχολια το λεω συνεχεια.
Εγω ειπα οταν δεν με αφορα η δεν εχω κατι να πω για την αναρτηση καποιου θα λεω μονο ενα γεια η καλημερα!

@candy's τετραδιάκι ναι κουκλα!
περναω κλιμακτηριο η ερμη!!
λολ

@Ανώνυμος επιτελους βαλε ονομα και εξομολογησου το παθος σου για το κορμι μου.
αι μωρη!

@tovene592 σε πληροφορω πως ειμαι πολυ φρονημο κοριτσι και μαλιστα ειναι ενα πραγμα που παντα μιλαω σχεδον ψυθηριστα στα φωνια.
ολο με παρεξηγεις εσυ!!
αλλο το νετ αλλο εξω!
Ειμαι αρτιστα αλλα ειμαι κιουριααααα!

@Matrix καλοσηρθες!αυτο με τα καρς δεν ειναι απαραιτητο!
μπορει να περνουν και ταξι!!

@gregory καλα εσενα σε εχω καλεσει σε παιχνιδι εδω και μια εβδομαδα!
επισης ναι ηρθε κι εδω ο πολιτισμος και το ρευμα και η υδρευση!
δεν παμε πλεον με την σταμνα στην βρυση την βουνισια!
χαχαχαχα(κανονισε να παιξεις το προηγουμενο θα σε κραξω)!
αχαχχα
Ο χρήστης stella είπε…
@pisoglendis εσυ τανακι ακομη περνεις τηλεφωνο για ποτο!
νευριασα θα πιαστουμε καουκα με καουκα!
τρελλοκομειο.ολη μερα πουτσογυρνας!
παρε τηλ για καφε!!!

@ria φιλεναδα κανω και κεικ βανιλια ,κουραμπιεδες και σαραγλι εκτος απο κεφι!!
ειμαι νευρωτικη καλε!
καλη εβδομαδα να χουμε!!

@xipasmenos ειμαι λατρεια εγινα συνηθεια αφου λεω να παρω σεκιουριτα να μην με απαγαγουν θαυμαστες των μπλοκ.
καλα αν με δεις με το γουνινο βρακι
στανταρ θα με κανεις αναρτηση!!
αχχααχαχχα


@Ντέμης καλο μηνα και καλα να μαστε!
καλε μονο αυτα?
εδω γινονται τα οργια κι εμενα δεν με καλουν.
ολοι κανουν σεξ στα μπλοκς,ναι ναι και εχουν ποντικι με δονηση.χααχαχχα

@Τομ Σόγιερ εσενα θα σε ρουφιανεψω ξερεις που να βγαλουν αλλη μινιατουρα !
αυτος αυτος θειο ψηφισε 100 φορες οπως επι πασοκ που εβγαιναν σε χωρια με 100 κατοικους 152 οι ψηφοι.
δολομπλοκεεεεεεεε!
χαχαχαχα
τρελλο μου

@Grigsgr καλε στο γατακι μου τους γραφω!
απλα ητνα ευκαιρια με το παιχνιδι να κραξω και λιγο.
Εγω για τετοια πεταω και το στρινγκ μου.
καλοσηρθες!!καλο μηνα!
Ο χρήστης Ο ψεύτικος Πέτρος είπε…
θα δεχθω τα παντα γιατι σε εχω χρησει επισημη και εγκυρη αστρολογο-μελλοντολογο-καφετζου-παγωτατζου-ταρατατζουμ μου και δεν με παιρνει να εναντιωθω!!!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
καλέ καλέ...πάτησα στο νατάσσα και είδα...συγκινήθηκα...μάκια.
σήμερα δε στρώνω κώλο, είναι ειδική μέρα...
Ο χρήστης Tanila είπε…
Ξέχασες τους τύπους σαν εμένα.
Που τρώνε περίπου όσο τρώει η πατόζα και παραμένουν 45 κιλα χωρίς να πηγαίνουν γυμναστήριο.
Ξέρω ότι τους μισείς βαθιά.
Ο χρήστης gregory είπε…
ματια μου γλυκα σαν μελι..σου εξησα δεν ξερω να την βαλω..[εμοω την επιφανεια ετσι]..
στο ορκιζομε...στην τιμη μου οκ....
Ο χρήστης Leviathan είπε…
kaloooo!!!!tous gliftes tous sixainomai kai ego!!kalo sou apogeuma!filia!
Ο χρήστης stella είπε…
@Ο ψεύτικος Πέτρος κυκλοφορω μονα η ζυγα?
να ξερω μην παρω κληση!!
λολ

@mahler76 στραγαλακι μου μου μου μου!!
τρελλογατο.περιμενω.

@Tanila δες πανω δεξια !
ναι ναι εκει στην φωτο.
αυτη που βλεπεις ουτε μισει ουτε ζηλευει γιατι ειναι ΘΕΑ!
και το κυριοτερο το ξερει!
183/75 κιλα γιατι να μισει λοιπον?


@gregory να το βγαλεις φωτογραφια και να την ανεβασεις...(την φωτο καλε) στο μπλοκ σου!
αντε περιμενουμε!!!



@Leviathan καλο απογευμα στην καβαλα!
και λιγα εγραψα ε?

@highvoltagepress ξερω οτι θα γραψεις κορυφαιο δοκημιο μπριζας!!
περιμενω με αγωνια και αληθεια γραφεις φοβερα ρε κουκλα!
κι ας πατησαμε τα 35+ εχουμε νεανικα μυαλα εμεις ε?
αντε στρωσε το ποπουδακι και γραφεεεεεεεε!!
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Σπιουνάρα............ Όταν μπω στη φυλακή, θα βάλω άτομα να σε καθαρίσουν!
Ο χρήστης bunnysuicides είπε…
αγαπημένη stella, μακάρι να ήξερες πόσο τάραξες τα λιμνάζοντα νερά της καρδιάς μου με αυτό σου το κείμενο...

σοβαρά τώρα, τι τραγουδάρα έβαλες ν' ακούγεται με το που μπαίνεις!!

γαμάτο το blog σου, καλως σε βρήκα (αν κ εγώ σε είχα βρει εδώ κ καιρό)!
Ο χρήστης Phoebus είπε…
Σιγά κοπελιά, μου βγήκαν τα μάτια να σε διαβάσω. Μίλα πιο ήρεμα!

Λοιπόν, είσαι θέα αλλά πολύ βρίζεις!

Ποιος ο λόγος;
Ο χρήστης stella είπε…
@Τομ Σόγιερ αδερφη γκαγκστερ!
φοβουμε!

@κούνελος καροτακι?σελινοριζα τι να σε φιλεψω?
δεν ξερω αν επαιζε η μουσικη οταν μπηκες γιατι σημερα γαμηθηκε η οτενετ!

@Phoebus γιατι σου βγηκαν τα ματια?
δεν εβαλες τα γυαλια σου?
οσο για το αν βριζω η φωναζω ,δικο μου ειναι το μπλοκι το βαζω και καμπανα και ηχεια!
το καιω,το πεταω στα βραχια να το φανε οι γλαροι.
παντος περιμενα εναν σοβαρο και εξυπνο μπλοκερ να μου κανει παρατηρηση στο σπιτι μου!
να σε καλα βρε με κανεις καλυτερο ανθρωπο!
Ο χρήστης wert01gf είπε…
Πολύ αγγιχτικό κείμενο. Καλημέρα, καλησπέρα, γειά σου καρδία μου, ψυχή μου, μανάρα μου, γιαβρί μου. Έχω διαπιστώσει όμως ότι είσαι μια ζωντανή θεα της καλοσύνης, της ομορφιάς, των τεχνών και των γραμμάτων. Μπράβο σου, λοιπόν.
Ο χρήστης Tanila είπε…
Δε ξέρω... οι περισσότερες γυναίκες όταν με βλέπουν να τρώω με μισούν.....
Ο χρήστης Christoforos είπε…
1. "Mα τι λες Στέλλα μου εσυ εισαι πχιο ωραία και πιο φυσικια οχι σαν την άλλη την πλαστικια"

καθώς και επίσης

2. "Εισαι μια ζωντανή θεα της καλοσύνης,της ομορφιας ,των τεχνών και α-γραμματων"

Τα 'πα και ησύχασα,
(να τα βγάλω από μέσα μου ρε παιδί μου)

ΥΓ. Να 'σαι καλά που μοιράστηκες την τσαντίλα σου μαζί μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις