διαχείριση .............της υπομονης(ποση να κανω?)



λοιπόν που είχα σταματήσει?
Α ναι!
τα βράδια στην ρεσεψιόν περίμενα κάνα ξεχασμένο και του έδινα κλειδί!
Άρχισα να βγαίνω ,να γνωρίζω κόσμο! είχα κάνει μια νέα αρχή,είχα αρχίσει να ψιλοξεχναω(φυσικά μου έκλεινε το τηλέφωνο ,ο τενεκές)


Έτσι,γνώρισα την Ερατώ! (αχ γλυκιά μου έχουμε χαθεί 4 χρόνια τώρα,υπόσχομαι φέτος να πάω να την δω!άραγε να είναι ακόμη εκεί?)
έμενε(ελπίζω ακόμη ) στον αναβαργο ,ενα χωρίο βγαίνοντας από την Πάφο! είναι ολιστικη γιατρός,εχει 2 γιους(καλά θα είναι τώρα 20 χρονών παλικάρια) και 2 σιαμεζες γάτες! ποσό γλυκιά και καλή ειναι!!
ωρες γυρνούμε βόλτες στα χωρία που τόσο μας άρεσαν,τρώγαμε σε ταβερνια,καναμε πλάκες μετά ρίχναμε χαρτιά!
Η ερατω καθε βδομαδα ηταν εωτευμενη ,με αλλον.
χαχαχαχαχαχαχ
το τι πλακες της εκανα δεν λεγετε!
(μακαρι να ειναι με καποιον τωρα).

μια φορά είχαμε πάει σε φιλικό σπίτι σε ενα χωρίο
Άρχισα να λέω χαρτιά σε γειτόνισσες,ηταν 5 το απόγευμα.
Όποια έφευγε έστελνε άλλες!
Ξαφνικά γύρω στις 9 που πήγα να φύγω ,εξω απο το σπίτι είχε μια ουρά κόσμο με πάνω απο 100 άτομα
Φρικαρα!! Δεν ξαναπήγα η χαζή
(καλα τα λεφτα ,αλλα μου βγηκε η φημη της μαγισσας,ειναι λιγο πισω εκει σε αυτα).
λεω κατσε μην με παλουκωσουν και με καψουν στην πλατεια του χωριου!(βρε λες?)

Είχε περάσει με αυτά και αυτα,περίπου ενας χρονος! βαρέθηκαήμουν και καιρό μόνη,είπα να ξεκολλησω!
Αποφάσισα να φύγω!


Η Ερατώ δεν ήθελε (είχαμε δεθεί πολύ).
Κρυφά πήγα έβγαλα εισιτήριο,έκλεισα και ταξί (γραμμής πάντα)

10 Ιούνη έμπαινα στο αεροπλάνο!
γυρνούσα πίσω κι ας μην ήξερα τι θα γινει..... αραγε με περίμενε? (ηλπιζα να είμαστε πάλι μαζι,μα ας με δείρει κάποιος επιτελους.δεν μπορεί να ημουν τοσο στοκος)


συνεχίζετε......................................


Υ.Γ. καλε δεν μου ειπατε εντυπωσεις για τις χθεσινες προβλεψεις?
επισης σας αρεσε το ηλιακο ρολοι μου δεξια πανω?
ε? σας αρεσε?
πειτε γαμωτη μουυυυυυυυυ!!

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Καλημέρα! Ελπίζω όλα καλά! Αλήθεια θα έβγαζες τααααααα λεφτά απο το να λες χαρτιά!!! Είμαι περίεργος να μάθω τι έγινε αφότου γύρισες!!!!!

ΥΓ. Αυτό το χιόνι στα μπλόγκ, μπαίνει μόνο του; Η εσείς το βάλατε;;;;
Ο χρήστης stella είπε…
http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

για χιονι!
καλημερα.
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Εγω την ζω πολυ αυτη την εξομολογιση..!!!

Πηρα και το χιονι..ευχαριστω :)

Καλημερες!
Ο χρήστης ria είπε…
καλημέρα,

μικρό το σημερινό κείμενο...

ρίχνεις τα χαρτιά, έχεις και το χάρισμα, δεν την κάνεις για αθήνα μεριά???
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
τι τον έπαιρνες τηλέφωνο που είχες 3.628 σχέσεις εντωμεταξύ βρε αφηρημένο; και καλά του 'κανες δηλαδή; να σου πω: θες να του στείλω μια μερίδα μουσακά απ' αυτόν που 'χω για τους τουρίστες; να στον φτιάξω εγώ τον κύριο.
Ο χρήστης uberbastard είπε…
μα καλα εχεις χιλιους τροπους για να γινεις πλουσια!! Θα σου κανω business plan
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
δεν ειναι τα λεφτα πανω απο ολα , αμα ποναει η καρδια δεν θελει τιποτα .
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
ε και το χιονι που ριχνει δεν προκειται να το στρωσει ποτε , το πατανε οι περαστικοι και λιωνει .
Ο χρήστης manetarius είπε…
Μπήκα να σχολιάσω αλλά πούδιασα με τόσο χιόνι και χωρίς γάντια... παω να βάλω ένα σκουφί και ξανάρχομαι...μπρρρρ...!
Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
σ.σ. να μου ρίξεις και τα χαρτιά όταν βρεθούμε

σ.σ.2. γράφε τη συνέχεια και άσε τα μελομακάρονα
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Και φαντάζεσαι λέει να είμαι εγώ ο ένας από τους γιους της Ερατώς? Χαχα!

Καλά το σχόλιο του Ηφφαιστίωνα για το χιόνι, όλα τα λεφτά..!
Ο χρήστης spyros1000 είπε…
πολυ καλο το ηλιακο ρολοι,αν και δεν ξερω να το διαβαζω!!!
η ερατω πολυ καλη επισης....


εκεινη την μουσικη που εχεις στο μπλογκ για να την βρω που ειναι και να την κλεισω εκανα μιση ωρα.....

παλι καλα που δεν ξυπνησε το μωρο...

την καλησπερα μου.
Ο χρήστης gregory είπε…
εχεις πολλα ταλεντα στελα μου ..
το ηλιακο δεν μπορω να το καταλαβω.
οσο για τα χαρτια που μου ειπες
50.50 θα σου πω αλλη φορα το πιος ειμαι και θα καταλαβης ποσο επεσες μεσα....εγω περιμενω την ιστορια μου αρεση πολυ να την διαβαζω μονο οκ.
Ο χρήστης tovenito είπε…
τι να πούμε βρε για το ρολόι που μας έχεις αφήσει με τον δείκτη στο χέρι;
επειδή συμπάσχω μαζί σου στο θέμα του στόκου θέλω επανασύνδεση με δ!
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
δεν ξέρω τι δείγμα είναι αυτό αλλά κοίτα τι ανακάλυψα. άμα κυλήσεις την γραμμή κύλισης δεξιά (κοινώς μπάρα) γρήγορα πάνω κάτω με το ποντίκι μπορείς να φτιάξεις και χιονοθύελλα. καλησπέρες!
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
πού είναι το ρολόι; ποιά είναι η ερατώ;
κι ένα άσχετο: απόψε θα είμαι με το σύλλογο φίλων Μιμής Ντενίση. να φας τα λυσσακά σου κυρία οικοδέσποινα.
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
a nai i erato. OK.
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Πολύ ωραίο το ρολόι, ωραιότερη η ιστορία της ζωής σου! Με ταξιδεύεις και στα μέρη μου. Πολύ ωραία αυτά τα ορεινά χωριά της Πάφου, μελαγχόλησα....
Καλά, με τους Παφίτες πώς συνεννοούσουν; Ακόμη κι εγώ δεν τους πολυ-καταλαβαίνω όταν μιλάνε!
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Σε μενα επεσες μεσα!
Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
Συναρπαστικές ιστορίες(καλά ρε μαλάκα θα μου πεις εγώ τα έπαθα όλα αυτά για να συναρπάζεσαι εσύ;) Μερικές ερωτήσεις μόνο γιατί πήγες στη Δαμασκό;έχω ακούσει ότι οι Ελληνίδες trans έχουν μια ιδιαίτερη έλξη από αυτή την πόλη αλλά το άκουσα να το λέω για την δεκαετία του 70,εσένα τι σε οδήγησε εκεί;
άσχετο αλλά άκουσα ότι η Συρία είναι πολύ πιο καθαρή απ' ότι οι άλλες αραβικές χώρες, είναι αλήθεια(απορίες που τις έχω όμως ε);από τότε έχεις ξαναπάει;
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
xixixi Ευχαριστώ για το χιόνι! Θα το βάλω κάποια στιγμή!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις