ηταν 5 χρονια πριν

15 ΑΠΡΙΛΗ,που γδύθηκα ,ξάπλωσα στο παγωμένο μέταλλο και περιμενα ενα θάνατο.
Η νάρκωση παγωμένη εκανε το χέρι να πονάει φρικτά αν και ολο κράτησε δευτερόλεπτα.

Λιγες ωρες μετα ξαναγεννιόμουν
οι πονοι αφόρητοι,τα αίματα έτρεχαν για ωρες μετα ,το μονο που άκουγα ηταν ο ψεκαστήρας παυσίπονου καθε λιγο

Δεν ηταν ΚΑΝΕΙΣ αλλος εκεί.


Ξυπνώντας αργα ,οι πόνοι δυνάμωναν ,αλλα ήταν τοση η ευτυχία και η γαλήνη μέσα μου που άντεχα
Είχα φτάσει στον δικό μου παράδεισο.
Είχα φτασει στον σκοπό της ζωής μου.

Περνώντας τα χρόνια μάτωσα ακόμη πιο πολυ,ένιωσα πιο πολυ πόνο,πιο επώδυνα χωρις αναισθησία.

Επιλογή μου!

Και 100 ζωες ακόμη να ειχα ,πάλι το ιδιο θα έκανα.
Αντέχω εκκατομυρια πληγές και πόνους ακόμη.

Δεν ξερω τελικά αν ειχα απλά δύναμη ψυχής,θάρρος η οτι άλλο.

Ξέρω μονο πως ζω οπως επέλεξα ,αφήνοντας πισω προκατάληψη και λογια σκληρά
αν ειναι ΕΔΕΜ η οδος ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ δεν εχει σημασία για μένα.


Εγω συστηθηκα κλείνοντας το μάτι και βγάζοντας γλωσσά στο θεό!

Σχόλια

Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Καλή μου φίλη οι πληγές , οι γρατζουνιές της ψυχής πονούν περισσότερο απο όλα.Προσπάθησε να απαλύνεις αυτές τις πληγές αν και ξέρω οτι σου μιλώ ..έξω απο το χορό.Όμως αν δεν κλείσεις τις πληγές μέσα σου η ..το αίμα δεν σταματά. Κλείσε τη πόρτα πίσω σου και μη την ξανακοιτάξεις.Σου εύχομαι Χριστός Ανέστη και η αγάπη και η ηρεμία ψυχής να γεμίσει την ύπαρξη σου και μη ξεχνάς το ...έμβλημα μου: "κι αυτό θα περάσει"
Ο χρήστης Ένδειξη ζωής είπε…
"Ξέρω μονο πως ζω όπως επέλεξα"
Τα είπες όλα μόνη σου!
Όλοι πονάμε Στέλλα μου, οι άνθρωποι γινόμαστε πολύ απάνθρωποι πολλές φορές ακόμα και γι' ασήμαντους λόγους.
Εγώ χαίρομαι και καμαρώνω τους ανθρώπους που καταφέρνουν να ζουν μια ζωή που είναι 100 % επιλογή τους.
(ίσως, γιατί κάποτε είχα άλλα όνειρα και δεν κατάφερα να πάρω αποφάσεις...)
Φιλιά xxx
Ο χρήστης ria είπε…
είσαι μοναδική!
το πέρασες όλο αυτό μόνη σου???

μπράβο ρε στέλλα, μπράβο!
Ο χρήστης Gender Terrorist είπε…
Κοίτα να δεις με πόσους διαφορετικούς τρόπους μπορεί να βιωθεί μια πλαστική εγχείρηση στα γεννητικά όργανα! Εγώ ξύπνησα, με την κοπέλα μου και τη μητέρα μου δίπλα μου, και φώναζα όλο χαρά από τη μορφίνη "έχω μουνίιιι" (ευτυχώς ήταν αγγλικό νοσοκομείο).

Το φύλο δεν αλλάζει, είσαι ό,τι φύλο νιώθεις. Αλλάζει λίγο το σώμα...

Και κοίτα τί διαφορά που κάνει μια μικρή αλλαγή στο σώμα και σε μας τ@ς ίδι@ς, και στον γύρω κόσμο...
Ο χρήστης Not me είπε…
Σίγουρα χρειαζόσουν και έχεις δύναμη ψυχής.Ήταν λύτρωση?Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο....Χρόνια πολλά με αγάπη και υγεία...
Ο χρήστης stella είπε…
@Gender Terrorist δεν ειναι πλαστικη επεμβαση ειναι διορθωτικη ιστων.
μην λετε πλαστικη γιατι νομιζουν οτι κανουμε κανενα αιδοιο απο σιλικονη.
Ο χρήστης Gender Terrorist είπε…
διορθωτική ιστών, έστω.

Όσ@ δε μπορούν να δεχτούν ως γυναίκα μια τρανς γυναίκα με πούτσο, δε θα τη δεχτούν ούτε με "διορθωτική ιστών".

Δηλαδή, έχω μια αντίσταση στο να το λεμε στη γλώσσα τους. Δε θέλουμε να τ@ς γλείψουμε!

Πάντως επειδή μόνο για μένα μπορώ να μιλάω, δεν ήταν "η μεγαλύτερη στιγμή μου ως γυναίκα", ούτε "η στιγμή που ένιωσα απελευθερωμένη" (δε λέω για σένα, λέω για διάφορα που έχω ακούσει). Για μένα ήταν ενός τύπου ολοκήρωση μεν, αλλά δεν παύει να είναι και ένα απλό body modification, στο οποίο εγώ επένδυσα κάποια συναισθήματα (και πολλούς οργασμούς, είναι σούπερ δε λέω!).

Κάτι σαν ένα τατουάζ που ήθελες από τότε που γεννήθηκες :-D (εντάξει τώρα το τραβάω, αλλά το νόημα για μένα είναι να δεχτούν τα διαφορετικά σώματα, όχι να τους πείσουμε ότι τα σώματα είναι ίδια).

ως πρώην γυναίκα με πούτσο, νυν γυναίκα με μουνί, έχω να πώ: ζήτω για τις διορθωτικές ιστών και ζήτω για την εμπειρία σου, και ζήτω τα διαφορετικά σώματα!
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
χρονια πολλλα και ευτηχισμενα ,χωρις αλλες πληγες
Ο χρήστης gregory είπε…
καλημερα στελα..η μεγαλες ταλαιποριες της ζωης μας που μερικοι της τραγανε πολυ εντονα..με πονο ψυχης....ΑΥΤΕΣ ΟΜΩς ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
σε αυτό το κλείσιμο του ματιού!
έχεις δύναμη. απίστευτη.
χρόνια σου καλά. πολλά. με ομορφιά και δύναμη ψυχής. χωρίς άλλες πληγές!
Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
i am so proud of you being so strong!

μπράβο!
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
moro mou xronia polla
ygeia kai oti potheis.....


ego ta ksero afta ...
ta exoume pei toses fores...
Ο χρήστης DaisyCrazy είπε…
Χρόνια πολλά για τα 5χρονά!
Φιλιά
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Σημασία έχει ότι έχεις τον τσαμπουκά και τη δύναμη να λες "Είμαι αυτό που βλέπεις" χωρίς υποκρισίες, χωρίς κρυφτό, χωρίς ψέμα. Η αλήθεια έχει μεγάλο κόστος-δυστυχώς το πληρώνεις- όμως σαν αλήθεια έχει και αληθινούς φίλους, αληθινή συμπαράσταση. Ελπίζω πολύ σύντομα ο "πόνος" της ημέρας εκείνης να είναι κάτι..."φευγαλέο" για σένα και να σου έχουν μείνει μόνο καλά πράγματα από αυτό, ένας καλός σύντροφος, 10 καλοί φίλοι και κυρίως υγεία!!

Χριστός Ανέστη και πάλι!!!
Ο χρήστης apparos είπε…
Χρόνια Πολλά Στέλλα!
Περήφανη για τις επιλογές σου! :)
Ο χρήστης spyros1000 είπε…
ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΩΔΥΝΗ...
ΧΑΡΑΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ,ΜΠΡΑΒΟ...
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Καλημερα φίλη μου, συννεφιασμένη ...μα όμορφη.
Ο χρήστης stella είπε…
Αχ γιατι να ειμαι τεμπελα και να βαριεμε να απαντω ξεχωριστα?
καλα μην θυμωσετε,να γραφετε εσεις σχολια,καλα?

Ασχετο,θλεω να γινω μανα.



σοβαρολογω!!!
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
WOW! Καλά δλδ, εγώ είμαι προφανώς ο μόνος που ψιλοσοκαρίστηκε;... Μόνη, παγωμένη, γυμνή κι ευάλωτη στα μάτια αγνώστων, πόνος, αίματα.... Τι να πω, μπράβο σου. Έχεις πολύ κουράγιο και προφανώς ήξερες καλά πόσο το ήθελες, εξ' ου και θεωρείς τη σημερινή επέτειο ως γενέθλια (εκτός κι αν επέλεξες τα γενέθλιά σου για την επέμβαση)
Πόση διαφορά από άλλες ιστορίες που διάβασα, από την Καρλόττα που το μετάνοιωσε και ξανα-άλλαξε ώς την Gender Terrorist μόλις τώρα. Μα καλά την μητέρα σου δίπλα. Αλλά πώς μια τρανς που κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου έχει κοπέλλα;! Τι κοπέλλα είν΄ αυτή, αν επιτρέπεται; Δηλαδή σου αρέσουν οι γυναίκες κι από αγόρι έγινες επίτηδες γυναίκα, δηλαδή λεσβία στα μάτια του κόσμου; Δεν καταλαβαίνω τίποτα πια. Συγγνώμη κιόλας....
Ο χρήστης Ο ψεύτικος Πέτρος είπε…
Despoinis, na sai kala
panta
filouthkia
tha sou grafa ki alla , ma mou kaike o egefalos apo to sxolio tou ntemi...
ouf...
Ο χρήστης Salonika3 είπε…
ΜΠραβο στελλιτσα μου!!Πρωτη φορα στο blog σου!!!!

Αντε παλι με την μανα, εδω ειμαι εδω, το υποκαταστατο!!χιχι!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φοβερο κειμενο, φοβερη εμπειρια, απιστευτη δυνατη περιγραφη. Παντα γερη, δυνατη και ομορφη
!!
Αφηγησης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αποκατάσταση , ούτε διόρθωση , ούτε πλαστική. Αποκαταστατώ την τάξη , όπως θα έπρεπε να είναι . Και αυτό το transition που λένε οι Αμερικάνες και οι βρεταννίδες...από το Α στο Β ? Τι ήταν πρίν μανιτάρια και τώρα έγιναν γυναίκες ?

Δημοφιλείς αναρτήσεις