να ξεδιπλωσω τα ταλεντα μου.....

Το οτι φαγατε σαν βοδια το θεωρω δεδομενο,αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας.
Σημερα ανακαλυψα ποσο τελειο ειναι να εχεις κολλητο τον εαυτο σου,να βγαινεις για καφε μονη με ενα βιβλιο για παρεα(κιρκη εισαι θεα λεμε)......
Τζιν,γαλοτσα,μπουφαν πουφ(απο εκεινα που νομιζεις θα ξεπηδησει η μπαμπουσκα) τσιγαρα και βουρ.
Κοντευοντας τα 40(σχολια δεν επιτρεπονται) ανακαλυψα πως ειμαι καμπια κολλημενη στο κουκουλι,τι σκατα μεταξοσκωλικας να ημουν θα ειχα υφανει την πειραικη πατραικη και ολο το σουφλη σε εργοχειρο,
απενταντιας εγω εχω κανει μισο κουβα σκατα ,ουτε καν ολοκληρο.
Κι ομως εχω μεσα μου τοση δημιουργηκοτητα οση αυτη της κυβερνησης,ενω καθημερινα ξεπηδουν γονιμες ιδεες ,πρωτοπορειακες ,μοντερνες που θα μας πανε μπροστα ως ανθρωπους και ως κενωνοια ατιμη παλιοκενωνια.
Αφησα το βιβλιο κατω και αρχησα να σκεφτομαι τα τοσα ταλεντα μου που θα με κανουν να διακριθω ,να παραδοσω εργο στις επομενες γενεες,που θα με κανουν να κοψω(τις πιπες) την κορδελα του ανταγωνισμου πρωτη ,να στεφτω ενα φωτεινο παραδειγμα μιμησης .
Τελικα η διαδρομη ,wc-κουζινα-σουπερ-βολτα σκυλου δεν ειναι τοσο δημιουργικη και πρεπει να αλλαξω δρομο.
Γιατι σκοπος στην ζωη ειναι η δημιουργεια και μπλα μπλα μπλα και μουμπλε μουμπλε....
Γιατι οσο ωραια γκομενα κι ας εισαι και αν εχεις ταλεντο στα χειλη νομιζω για καριερα στην σοου μπιζζζζζζ ειναι καπως αργα...
(και για πουτανα ακομη αργα ειναι στα 40)
Το μενταλιτε και τσιγγανα τουρκογυφτησα τελευταια δεν φτουραει αφου το κληρονομικο εφυγε απο μενα και πηγε πανγκαλο (μαζι ταφαγαμε)
Το δε πτυχιο γεωπονιας δεν ειναι χρησιμο εξον αν αρχισω να καλλιεργω μπαφο και ντουμανιασω τις γυρω περιοχες σαν φιλκεραμ τζονσον.
Το να βρω γκομενο,πλουσιο,ωραιο τουλαχιστο γερο και καρδιοπαθη χλωμο,αφου ακομη και το σεξ το βαριεμαι τοσο που αν γινοταν θα το εκανα με τα ρουχα(που να ξεβρακωνεσε μες το καταχειμωνο?)
Το να γραψω βιβλιο,να γινω ανταποκριτρια του cbs στην τεχερανη ειναι καλο ,αλλα εχω σκυλο και εγω μονο δεν τον αφηνω.
Σκεφτηκα ενα σωρο δουλειες,πχ να παω εξωτερικο αλλα βαριεμε τις μετακομισεις
να περιμενω να γινω 50 να φορεσω μαντιλα και να γινω οικιακη βοηθος και να κλαιω για την ατιμη κενωνια που αλλους τους ανεβαζεις και αλλους τους κατεβαζεις στα ταρταρα...
Τελικα κατεληξα πως η μονη δουλεια που μου παει ειναι μια που να ειμαι μονη (ωστε να μην ξεχεζω τους γυρω μου )γιατι ειπαμε ειμαι φιλικο και κοινωνικο ατομο(τοσο που εχω να παω για ποτο σε μπαρακι 6 μηνες)
Μια δουλεια που εχει περιθωρια για φαντασια,εχει χρωμα,γευση,αρωμα
που μπορω να εργαστω και να αποδιδει χρηματα ωστε να ζω εγω και το σκυλι μου
Ναι καλοι μου αναγνωστες και αυριανοι μου δοκιμαστες
Θα παω ΙΕΚ ζαχαροπλαστικης(αν δεν με παρουν θα γινει της πορνης)


Υ.γ μην τρωτε ,περιμενετε εμενα και τις δημιουργιες μου
,επιτελους τελος στην πικρα στα χειλη(αγορι μου)
,εγω θα σας γλυκανω τη ζωη

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Οκ θα περιμένω!
Να σου πω, αν σου αρέσει και ασχολείσαι έστω και λίγο, να πας και με το καλό να βγεις με το πτυχίο!!!
Και μετά θα μας καλείς για τσάι και συμπάθεια!!! Και φυσικά γλυκάαααααααα!!!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Κι εγώ μαζί σου (για να δοκιμάζω εννοείται χαχα!).Τα γράφεις αυτά και τα διαβάζει ένα άτομο που είναι ΚΑΡΑυπέρ της αλλαγής για οποιονδήποτε λόγο σε οποιαδήποτε ηλικία.Άντε καλή πετυχεσιά και δέχομαι να γίνω το πειραματόζωο στην πρώτη σου απόπειρα (να μας ξεκάνεις!), τί να κάνω θα θυσιαστώ.Για τη Στέλλα ρε γμτ!

1. Γιατί να μην σε πάρουν στο ΙΕΚ;
2. Αν στα καινούρια σου λημέρια πέσεις πάνω στον Λουκάκο ρώτα τον αν ισχύει αυτό που λένε.Να ξέρω άμα είναι να κάνω τα κουμάντα μου!
Ο χρήστης ria είπε…
oυαου!!!

όλα αυτά για να μας πεις ότι θα γίνεις ο τσελεμεντές με φουστάνια;

ωραία, τη διεύθυνσή μου την έχεις ή να στη στείλω για να έρχονται ντελίβερι τα γλυκά;;;;;;;;;;;;;

φιλάκια.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
giati den ginese arxisintakria san tin pisoglenti?
Ο χρήστης DaisyCrazy είπε…
Στελλίτσα μου αν αυτό στη φώτο το'χεις φτιάξει εσύ με τα χεράκια σου η σχολή ζαχαροπλαστικής θα σε παρακαλεί σε λίγα χρόνια να κάνεις κανά μάθημα στους μαθητές της! Είναι πολύ δημιουργικό πράγμα και απίστευτα γλυκό :)
Φιλάκια και ό,τι πιάνεις στα χέρια σου γλυκό να γίνεται!

υγ. στην Τεχεράνη μπορεί να θέλει να πάει κι ο Οθωνάκος δεν ξέρεις καμιά φορά :)))
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
τι να πω...κι εγώ που ξέρω τόοοοσα στη μαγειρική-ζαχαροπλαστική, μερικά μαθηματάκια θα τα έκανα ευχαρίστως, πολλώ δε μάλλον κάποια λιγότερο ταλαντούχα. να πας και να μάθεις: τρούφες, μπακλαβά, τούρτα ανανά, κρέμα καραμελέ, καταίφι και τάρτες.
μετά, πάρε ένα τάπερ, και άρχισε να στέλνεις.

υ.γ. τι είπε ο γάτος; ότι έφαγε συντηρητικά; σα δε ντρέπεται ο ψεύταρος! κόντεψε να φάει και το έρμο το δέντρο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
α ωραια θα μαθεις και συνταγες!!τελεια θα ειναι!!!
Ο χρήστης Not me είπε…
Να ευχηθώ καλή σταδιοδρομία?Καλό πτυχίο?
...
Καλές γιορτές να έχεις....
Ο χρήστης ria είπε…
Καλή χρονιά με υγεία και ευημερία.
Με αγάπη και κατανόηση.
Με υπομονή και επιμονή.
Μα πάνω απ’ όλα με ανθρωπιά.

Χαρούμενο το 2011!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις