Τρίτη, 26 Μαΐου 2009

Γυναικα


Γυναίκα ή θηλυκό?

17 σχόλια:

Dorothea είπε...

για μένα η απόλυτη γυναίκα και το πρώτο θηλυκό! τη λατρεύω!!!

Μέλτος είπε...

κρατώ το θυληκό... η ίδέα, γυναίκα-μάνα δεν με ενθουσιάζει.. απαντώ επειδή ρωτάς...

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

ΠΟνηρο Θυληκο Κατεργαρα γυναικα

ProFyLaKtiKo είπε...

αινιγματικό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα

stathis είπε...

Η ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΚΑΘΕ ΑΝΤΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΘΥΛΗΚΟ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ,ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ.
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΜΟΥ.

pisoglendis είπε...

oute ginaika oute thiliko
trans !!!!

Not me είπε...

Αν και δεν με "παίρνει" έλεος με τις femme fatale....
Είναι απλά πολύ όμορφη γυναίκα,αλλά επειδή είναι και διάσημη λειτουργεί ως αφροδισιακό πιστεύω..
Νομίζω πως υπάρχουν πιό όμορφες γυναίκες-θυληκά από αυτήν...

mahler76 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tasos είπε...

Είναι θεά!

Leviathan είπε...

kai 8iliko kai ginaika!kalispera!! :)

Ένδειξη ζωής είπε...

Γυναικάρα...

highvoltagepress είπε...

γυναίκα μαρή, τι ρωτάς;

αχτίδα είπε...

Το θέμα χρυσό μου είναι να είσαι και τα δύο μαζί με ίσα μέτρα.Η γιαγιάμου η πολίτισα έλεγε : μη ξεχνάς να είσαι μαγείρισα στη κουζίνα , αρχηγός στο σπίτι σου χωρίς να φαίνεσαι, γυναίκα στη βόλτα μαζί του και ..πουτάνα στο κρεβάτι του.Χρυσές συμβουλές χρυσό μου..αλάνθαστες.

-=IMAGINOS=- είπε...

Η Μόνικα Μπελούτσι είναι η φαντασίωση κάθε πλανήτη πάνω στον άνδρα!

-=IMAGINOS=- είπε...

Σόρρυ το αντίθετο ήθελα να γράψω απλά τα ήπιαμε χθες λίγο παραπάνω.

Hfaistiwnas είπε...

Και τα δύο!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αν ρωτάς για την συγκεκριμένη, μάλλον μ...νάρα!!! (σόρρυ αλλά καμια φορά μου βγαίνει και η αρσενική πλευρά μου!! :Ρ)