αναρτησεις


διαβαζα καπου
"εφαγε χαμπουργκερ κι εμεινε παραλυτη"

Εδω κυρα μου φτασαμε στο
"εκανε πιπα κι εμεινε τυφλη"

αυτο θα μας χαλασει?
καλε λες κατι περιποιησεις κατω κεφαλης που εκανα σε εναν πρωην μου που γυρισε απο ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ να με κολλησαν κανα βακτηριο και να τεζαρω στα καλα καθουμενα?

.υ.γ
εχω και στοματιτιδα 3 μηνες ,με μια εξαρση την τελευταια εβδομαδα!
Με ρωταει ο γιατρος τι εφαγες και σε πειραξε παλι?
-ειμαι αλλεργικη στο λατεξ,μαλλον!


υ.γ 2 οχι ,δεν ειμαι καλυτερα!
αλλα ελπιζω οτι το δεντρο φετος τα χριστουγεννα δεν θα το δω με σωληνάκια στην εντατικη

Σχόλια

Ο χρήστης Leviathan είπε…
de 8elo na akouo tetoia...anaferomai sto 2o isterografo...kouragio :) kali evdomda
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Όχι παιδί μου! Τι είναι αυτά που λες;;; Απαπαπα! Μακριά από μας!
Μια χαρά θα γίνεις! Και Χριστούγεννα καλά θα κάνεις!
Χάμπουργκερ και έμεινε παράλυτη; Ουάου!
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
ποια χριστούγεννα βρε; αφενός μεν θα στολίσουνε καράβι, αφετέρου δε έχουμε την παρέλαση τώρα. ;))
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ελα βρε Στελλίτσα! Νόμιζα ότι ήσουν καλύτερα!
Θα τα πούμε κι απ'το τηλέφωνο
Ο χρήστης Ο ψεύτικος Πέτρος είπε…
katse giati paizei na anevw Salonika gia Xristougenna!
Opote kai dentro tha se ferw kai antiviwsi gia to latexomikrovio!!!
filia polla
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Σιγά μην το δεις και με κωλονοσκόπηση στα τέσσερα!
Δεν θέλω τέτοια, κοίτα να "πάρεις" κανένα λάτεξ να γουστάρεις κι άστα αυτά! (αλήθεια, τυφλώνει η πίπα; Γιατί μέχρι τώρα έλεγαν πως τυφλώνει η μαλακία!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
στελίτσα..δυνατα!!!!!
Ο χρήστης thesikaleon είπε…
Συζητάνε τα μικρόβια μιας γυναίκας.

Μικρόβιο Παλάμης: Χάλια η ζωή μου, μαρτύριο, κάθε πρωί προσπαθώ να ξεφύγω από μία βροχή και από πολύ τρίψιμο.

Μικρόβιο Στόματος: Αυτό δεν είναι τίποτα. Εγώ πρωί μεσημέρι βράδυ έχω ένα πλαστικό μαλάκα με πλαστικές τρίχες και τρίβει ούλα και δόντια, δεν ξέρω που να κρυφτώ.

Μικρόβιο Μουνιού: Εγώ τη να πω, έχω ένα βλάκα αναποφάσιστο και όποτε έρθει, μέσα έξω μέσα έξω για πολύ ώρα και μετά φτύνει κι όλας ο βρωμιάρης.

Μικρόβιο Στόματος: Α χα, τον έχω γνωρίσει και γω αυτόν τον βλάκα!!!


Την καλησπέρα μου

Δημοφιλείς αναρτήσεις