στο πόδι


οχι οπως λεμε τον πηρα στα ορθια,ουτε στα γρηγορα
οχι αυτο που λεμε τον αρπαξα ντελιβερι

καλε στο ποδι,ποδαρατα,περπατοντας ντεεεεεεεεεεε


χειμωνα καλοκαιρι φοραω μαυρα γυαλια ,βρεχει χιονιζει ή εχει ηλιο
(ειμαι σταρ και τρεμω τις καμερες τι να κανουμε :PP)
περναει σε μια διαβαση ενας και τι μου λεει
-πωωωωωωωωω τι βλεπω παλι ο χριστιανος?
-να σου δωσω το τηλεφωνο του οφθαλμιατρου και γιατι θα στα μαυρισω και γιατι εισαι ηδη γκαβος!


Ασχετο κανει ψο(Λ)οκρυο και δεν το μπορω καθολου!
λες να μετακομισω αιγυπτο?

αρχισα να διαβαζω το "Το χαμένο σύμβολο",δεν βλεπω να το τελειωνω γιατι ειδα το "ψυχη βαθεια" καπου στην γειτονια μου και λεω να το ξεπεταξω πριν την ταινια


βγηκα στην αγορα και ειδα ολο τσιτια στις βιτρινες?
μα δεν κρυωνουν τα μνια τους? με αυτα τα "πανια"?
τεσπα
θελω ενα παλτο αλλα θα περιμενω ,ισως παρω δερματινο
μια που ειπα αν ειμαι καλα για την γιορτη μου να πω εις την πολη για 5 -μερο

Τα υπολοιπα νεα μου εχουν χαπια,βιταμινες,υποθετα εξετασεις
και πολλα παυσιπονα!

Σας φιλω στα πεταχτα και μια κοκα για την χωνεψη!

υ.γ θελω παγωτο μια που δεν εφαγα ολο το καλοκαιρι
Υ.γ.2 αλλαξε η κυβερνηση εγω ακομη καμια διαφορα δεν ενιωσα,εσεις?

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Μπα... καμία διαφορά! λολολολ!
Να σε πω! Ο άνθρωπος ένα κοπλιμάν είπε και εσύ αμέσως να τον γκαβώσεις! Κρύο; Αχ! Εμένα γιατί μου αρέσει; Είμαι μαζόχας λες!;
Γενικά καλύτερα καταλαβαίνω και χαίρομαι! :)
Ο χρήστης Unknown είπε…
Αγάαααπες μου!
Αφού είσαι Θεά. Μια χαρά στα πε ο Χριστιανός.
Μάκια μούκια
Ο χρήστης Not me είπε…
Καλησπέρα Στέλλα..
Έλα βρε συ εδώ που είμαι.Με τα κοντομάνικα ακόμα γυρνάμε...
Χαίρομαι που είσαι καλά.....
Μου έλειψε το χιούμορ σου...
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
κρύο δεν θα πει τίποτα!
άνοιξα καλοριφέρ πρώτη μέρα σήμερα!
:)) καλό βράδυ!!
έτσι να παίρνουμε τα πάνω μας γρήγορα γρήγορα!
Ο χρήστης Μάγισσα Κίρκη είπε…
Πάντως σε διαβάζω καλύτερα κι αυτό έχει σημασία!
Όσο για τα τσίτια τα είδα κι εγώ αλλά πάντα έτσι ήταν. Αν δεν μας κάνουν 10 κιλά δεν θα ησυχάσουν!
Κι εγώ δερμάτινο θέλω αλλά δεν κρατάει κρύο ρε γμτ είναι μόνο για εφέ (αλλά τί εφέ!).
Τον τύφλωσες τον άνθρωπο μαρή μη μιλάς καθόλου και άρρωστη, διατηρείς το σεξ απίλ σου φτου σου!
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Γεια ρε Στέλλα:)
Ο χρήστης ria είπε…
χμμμμμ

για να βγαίνεις στα μαγαζιά, μάλλον καλύτερα είσαι.

χαίρομαι!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
μια χαρα σε βλέπω και σε ακούω

πέρασαν οι μέρες βγήκα απο την καραντίνα που μ έβαλες

ασε τρεχω και δε φτάνω
Ο χρήστης v(l)aki είπε…
ax ti kala pou se diavazw ksana kai eisai kalytera!
xairomai xairomai kai sou rxontai kai ta kalytera na deis!
pagwto e?
na kanw diafimisi?
tha kanw!
themis stin kalamaria asizititi!
em toso pou to laxrarises na fas ena kalo!
pagwto!
filia polla!
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
απολαυση το παγωτο τον χειμωνα .

Δημοφιλείς αναρτήσεις