ο Κυριος με τα σου(και με εκλερ τον τρωω ανετα)

Η Θεσσαλονικη αυτη την εποχη ,ειναι μια κουκλα
νομιζω πως το φθινωπορο το εφηύρε καποιος μονο και μονο για την Θεσσαλονίκη,η παραλια,η αγορα,ο κοσμος που ειναι όμορφος ολα ολα ολα ειναι τελεια σαν  ταραμας σε λαγανα(ε πειναω τι να ελεγα)
Ειμαι σε περιοδο που φροντίζω την εμφανιση μου με αλλα λογια παω και καψαλιζω το "γατι",τα ποδια,τις μασχαλες μου με λειζερ αποτρίχωσης...
Περναω σχεδον καθημερινα απο την Αγια Σοφία και παρολο που δεν ειμαι θρησκα (μαλλον το αντιθετο) ειπα να δω την εκκλησια απο μεσα (εχω μια ψώρα να μπαινω σε εκκλησίες ,τις βλεπω σαν μουσεια)
Η ταμπελα στην εισοδο λεει [ανοιχτα 10-13 και 4-7]
Ναι ο θεος εχει ωραριο καταστηματος !!!!


Ελεινε κοντοπουτανε μητροπολίτη,η εκκλησια δεν ειναι μαγαζι σου να το ανοιγεις η να κλειδωνεις οποτε θες.
Κανονικα επρεπε να ειναι ανοιχτη σε ολους τους αστεγους της πολης 24 ωρες ,ακουσατε παλιογομαρια παρταλια παπαδαρια,αχρηστοι χαραμοφάηδες,Φαρισαίοι και τελωνες...

Παρακαλω την επομενη φορα που θα πατε σε ναο ,να θυμηθητε πως το κερι δεν το πληρωνουμε,ειναι δωρεαν,την επομενη φορα που θα πατε σε ναο και ειναι κλειδωμενος η εχει ωραριο,να αφησετε στην πορτα ενα σημειωμα που να λεει....

Θεε ,περασα αλλα ελειπες!!!!!

Σχόλια

Ο χρήστης gnostosagnostos είπε…
ο θεος και η θρησκεια γενικα δεν εχει να κανει με εκκλησιες,κερια και αλλα τετοια
ειναι καθαρα προσωπικο εσωτερικο θεμα του καθενος
εξαλου οπου ανακατευετε ο ανθρωπος εχει σαν στοχο το κερδος
οι παπαδες θα αποτελουσαν εξαιρεση...?
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
υπάρχει θεός; είτε ναι είτε όχι κάποιοι τον εφεύραν και βγάζουν πολλά μα πολλά μα πάρα πολλά λεφτά εις βάρος άλλων.
πολύ καλό σου απόγευμα!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Θεέ πέρασα αλλά έλλειπες, καλό!
Μάλλον φοβούντε μην κλέψουν την εκκλησία, λες και αυτή δεν έχει κλέψει..
Ο χρήστης DaisyCrazy είπε…
Kαλή ιδέα :)
Μάλλον τις κλειδώνουν γιατί αλλιώς τις κλέβουν και τις ώρες που είναι ανοικτές κάποιος κάθεται εκεί και προσέχει.
Άλλωστε ο Θεός είναι παντού βρε Στελλίτσα μου δεν χρειάζεται να πάμε σε εκκλησία για να τον βρούμε. Αυτό πιστεύω εγώ τουλάχιστον.
Πάντως εδώ στη Λεμεσό έχω βρει μικρές κι απομακρυσμένες εκκλησίτσες που 'χουν το κλειδί στην κλειδαριά απ'την έξω μεριά, μπαίνεις και προσκυνάς ό,τι ώρα θες.

x
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Στέλλα μου ο Θεός υπάρχει ή δεν υπάρχει μέσα μας..αυτό μη το ξεχνάς και μη τον συγχαίεις με τους επαγγελματίες που ασχολούνται με Αυτόν.Πάντα όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις ..για να υπάρχουν οι κανόνες.Εσκασα στα γέλια με τη προηγούμενη σου ανάρτηση.Και τώρα κάτσε να σου τα ..ψάλλω: βρε χαμένη γιατι δεν έρχεσαι για ένα καφεδάκι;

Δημοφιλείς αναρτήσεις