Η μάγγισα μεσα μου....

επειδη πολλα ακούγονται για επικείμενες καταστροφες τον Νοεμβριο,αποφάσισα να σας χαρίσω μια Μάγισσα παλι.
Γραφετε 3 νουμερα απο το 1-21 και μια ερωτηση συγκεκριμένη,οχι γενικότητες.


Επισης η μαγγισα μεσα μου λεει να μην ανησυχείτε ,οντως προβλεπω αναστάτωση αλλα σε μηνα που θα περνάει ο Αρης απο τον αιγόκερω και θα κανει τετράγωνο με τον ουρανό.
θα ειναι γρηγορο και θα διαρκέσει λιγο..
ολα θα γινουν απο τον αέρα....

Επισης προβλεπω εκλογες μεχρι τον Μάρτη,(εθνικες)


update
http://faeenamalaka.blogspot.com/2010/06/blog-post_22.html
http://faeenamalaka.blogspot.com/2010/03/blog-post_05.htmlισως το καλυτερο κειμενο που εχω διαβασει τα τελευταια 10 χρονια ! μπραβο παλικαρε!!

Σχόλια

Ο χρήστης ιμερος είπε…
18. 7. 3.
ervtisi gia ton erwta kai ana tha ginei kati amesa ?
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
4,18, 20,
Η ερώτηση του @ίμερου, με καλύπτει, την έχω ξανακάνει άλλωστε..
Καλημέρα Στέλλα!!!!
Ο χρήστης CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε…
8, 14,21 ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΜΟΥ;;

ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
7, 10, 9

Γιατί δεν μου μιλάει πια;

(διεκοψε την επικοινωνια μας αποτομα, προκειται για γκομενο)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
3, 21, 15
Εγώ πότε θα γίνω μάνα;
Ο χρήστης Leviathan είπε…
4,11, 17
8a pane kalitera ta pragmata (ergasia) :) :) kalisperaaaaaaaaa! polla filiaa! :)
Ο χρήστης DaisyCrazy είπε…
Πρώτα-πρώτα να πω ότι όλα όσα μου'χεις πει στο παρελθόν έχουν βγει. Όλα όμως. Και μάλιστα πιο γρήγορα απ'ότι είχες προβλέψει!

Λοιπόν, αριθμοί 20-17-3
Ερώτηση: Θα γίνω ποτέ μάνα;

Φιλιά
Ο χρήστης stella είπε…
@ιμερος
εισαι σε φαση αλλαγων!
εχεις κλειστει πολυ στον εαυτο σου να μην πω στο σπιτι μεσα.
που να σε βρει εκει ο εερωτας
πανω σε μια μετακινηση θα γνωρισεις καποιο προσωπο,στο αμεσο 2-μηνο
ζωδιο ,δυδιμος η τοξοτης σε ευνοουν.
καλη επιτυχια!
Ο χρήστης stella είπε…
@Hfaistiwnas
εχεις ηδη κανει γνωριμια απλα φοβασαι να προχωρησεις σε κατι περρισοτερο,γιατι?
υπαρχει στο περιβαλλον σου ενα ατομο μικροτερο σε ηλικια που εχει δειξει ενδιαφερον.
μην φοβασαι και προχωρα.
αρχικο γραμμα απο Ν
Ο χρήστης stella είπε…
@Ποτέ μην πεις ΠΟΤΕ!!!
κουκλαρα μου θα τα πουμε και απο κοντα συντομα μολις ξεμπερδεψω.
η διαφωνια βασιζετε ως προς το παιδι ,ισως το ονομα η κατι τετοιο.
ενω βλεπψ προσπαθειες απο μερους σας ,υπαρχει τοιχος δυστηχως
τελικα θα ανακαλυψεις πως εισαι αρκετα δυντατη και δεν περιμενεις επιβεβαιωση απο τους αλλους
οι χςειρησμοι σου θα αποδοσουν μετα απο καιρο.
ισως στο τετραμηνο υπαρξει καποια προσεγγιση
θα τα πουμε αναλυτικα απο κοντα ,με τον καφε!!
Ο χρήστης stella είπε…
@/Η Ανώνυμος είπε...

7, 10, 9

βλεπω πως εχει απομακρυνθει πανω απο 3 μηνες
υπηρξε καποια μετακινηση η μετακομηση
υπαρχει μελαγυτερο ατομο που συμβουλευει λαθος δυστηχως
προσωρα παρακατω,γιατι δεν βλεπω φως
ειναι μοναδα το ατομο!
ειναι ενας εγωιστης/εγωιστρια ,παντως δεν θα κανει κινηση παρολο που εχει αδικο!
Ο χρήστης stella είπε…
@Ο/Η Ανώνυμος είπε...

3, 21, 15
μαζι θα γινουμε ,εγω σκυλομανα κι εσυ γατομανα
δουλευομαστε ?
Ο χρήστης stella είπε…
@Σοφοκλη,βλεπω μια ανοδο αμεσα στο 2-3 μηνο αλλα πρεπει να προσεχετε επαφες με εμπορους γιατι βλεπω πολλα προβληματα με καποιο ατομο .
επισης βλεπω ενα ανοιγμα και σε αλλα ειδη στο μαγαζι που θα ειναι θετικο ,αλλα αυτο μετα τον μαρτη!
Ο χρήστης stella είπε…
@DaisyCrazy
αχ κουκλα θα γινεις μην βιαζεσε και μαλιστα αγορομανα!
θα κανεις 2 γιους,με περιπου 2-3 χρονια διαφορα .
εγκυμοσυνη μετα απο ταξιδι η διακοπες
βλεπω κανεις εξετασεις η εχετε αποφασησει να βαλετε μπρος για παιδι
κατα τον απριλη εχεις ευνοικη περιοδο και ειναι πολυ θετικα τα πραγματα,ελπιζω να γινει συντομα κουκλα!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Πότε θα βγει η θεραπεία για τον hiv;
Καλό μήνα κουκλίτσα μου
Ο χρήστης DaisyCrazy είπε…
Στέλλα μου σ'ευχαριστώ! Θα περιμένω με ανυπομονησία :)
Φιλιά!

υγ. ο Οθωνακος τι κάνει; Καμιά φώτο έχει καιρό να μας βάλεις. Δώστου πολλά φιλιά
Ο χρήστης Παναώτης είπε…
9, 19, 21.
Να της κάτσω της μεγαλύτερης?
Ο χρήστης CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε…
Στέλλα μου σ'ευχαριστώ για την προσπάθεια έστω!!!Δεν με στεναγχορεί καθόλου η κατάσταση..Πιο πολύ για τον Αλέξανδρο ενδιαφέρομαι να 'ναι καλά και να μην τον πληγώνουνε!!!Σε περιμένω!!!
Ο χρήστης v(l)aki είπε…
giati pote den pernw xampari otan kaneis tetoies dimosieuseis?! :(

Δημοφιλείς αναρτήσεις