Λιγο πριν ερωτευτω..............




Τον γνώρισα πριν μια εβδομάδα στην δουλεία,εμφανίστηκε -τζαααααααααααα !!!!
Ψηλός,μελαχρινός δεν τον κάνεις πάνω από 25 κι όμως είναι 30 ναι ναι σε λέω.
Αυτό που σκέφτομαι συνέχεια είναι το χαμόγελό του (λιώνω) ολόλευκο σαν χιόνι και τρυφερό σαν πρωινό.
Άρχισε να με ρωτάει κάτι κουλά υπηρεσιακά.
Λέω τι ρωτάς εμένα καλέ μου?(εγώ η αλήθεια είναι δεν τον πολύ έπαιξα).
Και ξανάρθε,συνεχόμενες δυο ημέρες....
Έλειπα,σήμερα με βρήκε(κακός που έλειπα η τσούλα,η ακαματα,η πατρόνα).
Σήμερα όμως εμφανίστηκε ξαφνικά σαν φλας φωτογράφου.
Τσααααααακ τσουκκκκ και μόλις είδα το προσωπάκι του ,κόκκαλο η ρουφιάνα.
-Σε έψαχνα ,για σένα πέρασα(και άλλα τέτοια που λένε οι άντρες που θέλουν να σε καβαλήσουν σαν 1000 μηχανή).
Επειδή όμως η φίλη σας είναι παλιά -ντάνα και μεγάλο κλαρίνο(αρμένικο) και τα πιάνει αυτά και άλλα πολλά στον αέρα(αεροδυναμική γκόμενα ).
-Κι εγώ σε σκεφτόμουν λέω(σκατά κανα πηδουλο τρικούβερτο είχα στο νου μου)
έλεγα πότε θα σε ξαναδώ.
Χαμογελούσε σαν νήπιο που του λένε μπράβο όταν λέει "μαλάκα".
Με έφερε σπίτι και ενώ περίμενε να του πω ανέβα(αμ δε) το πορνίδιο προφασίστηκα πως είμαι ένα ράκος και πως πάω για νάνι.
Εννοείται δεν τον άφησα ούτε να με φιλησει,οχι οχι οχι δεν είμαι εγώ καμία που της πετάς κανα ξεροκόμματο...
Κανονίσαμε να βγούμε το Σάββατο για ποτακι(άσχετα που θα περιμένω μερικές ώρες μέχρι τον πηδουλο).
Αύριο θα τσακιστώ να πάω για ψώνια..(εσώρουχα και τέτοια παλαβά που κάνουμε εμείς οι γυναίκες καριέρας).
Μέχρι αργά μου είχε στείλει 4 μηνύματα στο mobile,απάντησα μόνο στο ένα "καληνύχτα".
Αχ, αχ και ματαξανα αχ!
Νομίζω πως θα τον ερωτευτώ τον νεαρό και θα έχουμε δράματα χειμωνιάτικα.
Αν δεν μου κάτσει (φτου φτου ),ε δεν χαλιεμε (απο πακέτο καλό τον έκοψα).
Αν είναι και άρτιος,οικοδομήσιμος και στο sex,το λύσαμε το πηδουκολικο για την ώρα,
αν είναι μπάμια μπογιατιου ε τι να πω(να φάτε σκατά ) που με ματιασατε!!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Προς Θεού! Δεν ματιάζουμε! Να πάνε όλα καλά!!!!
Τους ψήνεις όμως ε; Μπράβο, θέλει υπομονή!!! χεχε!!
Καλημέρα!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης uberbastard είπε…
αψογη σε βρισκω, σωστα το χειριστηκες
Ο χρήστης aKanonisti είπε…
Πες μου το κόλπο κακιασμένη παμπόνηρη ντάνα.. πως καταφέρνεις και δεν ... από την πρωτη φορα???
Αφού το γούσταρες τον τεκνό????
Τι κόλπο κάνεις???
Και δεν απάντησες και στο κινητό..
3 φορές????
Θα σκάσωωωωωωωωωω
Δώσε μαθήματα λέμεεεεεεεεεεε

Υ.Γ. Ολα να πάνε καλάαααααααααααα
σου εύχομαι ολόψυχαααααααα
(δεν ματιάζω ποτε... μην φοβάσαι)
Ο χρήστης stella είπε…
@ευχαριστω ολους σας!
Ειναι μπατσος και δεν του εκατσα απο ιδεολογια βρε.
Επειτα εχω μαθει να συγκρατουμαι γιατι το θεμα ειναι να φαει καψουρα πρωτος!
Ξερετε πολλους αντρες να μην ακουν το πουλι τους?
Μετα τα παντα ειναι ευκολα.
Αν γουσταρει θα κανει υπομονη.
Αν οχι, θα πηδηχτουμε!!!
χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα
Μακια!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Με την ευχή μου μεσα απ το βρακί μου!"
[Σάσα στη Χριστίνα στο Dolce Vita]
αντε γατουλίνα μου...
Αβελε κουράβελε μαρη!

Δημοφιλείς αναρτήσεις