Η Κατηγορούμενη! (μια γυναίκα πρέπει να έχει παρελθόν)





Σε λίγες μέρες είναι το εφετείο,είπε ο δικηγόρος μου κι εγώ ούτε που ίδρωσα
Τελικά το παρελθόν εμφανίζετε στην πόρτα την ώρα που βουρτσίζεις τα δόντια σου,που είσαι έτοιμη να πας μια βόλτα,να ψωνίσεις σκουλαρίκια.(αντε καλά να ψωνίσεις βρακιά)
Δεν έχει ώρα!
Σαν κάκια γειτόνισσα που έρχεται επίσκεψη την ώρα που πηδιεσε με τον γκόμενο.

Έχουν περάσει 3 χρόνια από την πρώτη δίκη και 6 συνολικά από τότε..
Ένα παιδί που ερωτεύτηκε και νόμισε πως του πήραν το παιχνίδι του και θα σε εκδικηθώ ,θα δεις τι θα πάθεις παλιοπουστα.
Για εμένα ήταν απλά σεξ,ούτε λούσα ούτε κοχύλια στην ακρογιαλιά
Καλοκαίρι ,ήθελα να περάσω καλά,δούλευα σαν μουλάρα 18 ώρες την ημέρα(δ/ντια ντεεε).
Εκείνος αγροίκος ,20 χρονών μέσα σε μια πλημμυρίδα απο Αγγλίδες μουνιτσες έπεσε σε μένα
(όταν λέω ότι είναι μαλάκες οι άντρες Έλληνες με κράζουν μετά).
Περάσαμε καλά άπλα κάποια στιγμή βαρέθηκα.
Δεν μπορώ να με πιέζουν(μου ζάλιζε τα @@,ναι τότε είχα)!!!!!

Και άρχισε να πίνει και να σουρώνει και να κάνει φασαρίες και δωστου καυγάδες,και σπορ και θέαμα στους αγγλους(έπρεπε να ζητήσω εξτρά μπερντέ για ανιματερ).

Κάποια στιγμή δεν άντεξα του κοπάνησα μια παγοθηκη στο κεφάλι,ανάμεσα σε φωτοτυπικά fax και πισια απορώ πως έπιασα την παγοθηκη.
Με τα αφεντικά γίναμε κολος γι άσχετα θέματα ,ξέρεις συμβόλαια εταιρειών και όχι έπρεπε να τα κλείσεις όλα τα δωμάτια κονσέρβες ζαναε για allotmainte και πίπες παρδαλές.

Μου όφειλαν κατι μπακίρια εξτραδακια απο over σε δωμάτια και ακόμη τα βλέπω(στους γιατρούς να τα φάει ο γκαβογερος).

Μετά από ένα μήνα και αφού είχα πάει επιθεώρηση εργασίας (γιατι κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ και καθόλου δεν με άρεσε για κυβέρνηση χααχχααχαχ),πάει το τενεκές μετά απο προτροπή του γκαβογερου και μου κανει μήνυση.
Πρωτόδικα δικάστηκα 4 μήνες άλλωστε πήγε μόνο ο δικηγόρος μου (έγινε επαρχία η δίκη και μάλιστα στον τόπο καταγωγής μου)-δεν γινόταν να πάω για ευνοήτους λόγους
Έδρα 4 γυναίκες (τι περίμενες απο τέτοια σύνθεση?να πουν τι καλό κορίτσι που έκοψε τον πεο? στην πυρά ο ψωλοκομμενος).

Έκανα αμέσως έφεση και να με!

Δεν με νοιάζει τι θα γίνει (το πολύ να φάω 2 μηνακια με αναστολή),αν και μετανιώνω που δεν τον κοπάνισα με το fax(ξερεις εκείνα τα τεράστια τα βαριά)

Ετοιμάζω λοιπόν ταγέρ,γόβα να σταθώ μπρος την δικαιοσύνη με την αλήθεια και την τσαχπινιά μου.

Όσο σκέφτομαι οτι θα ακούσει το ακροατήριο τις γαργαλιστικές λεπτομέρειες που θα τους αφηγηθώ(σιγά μη του χαρίσω του μπουρτζοβλαχου) ,γελάω μόνη μου!

Το κορυφαίο το είπε ο εισαγγελέας τότε που πήρα την έφεση(αφού είδε και εκείνον),
-καλά βρε κοπέλα μου τι του βρήκες?

Έλα μου ντε?
Τι του βρήκα του μπαμπουίνου?Σαν σπορεμπορας απο την απχαζια ειναι!

Τεσπα η θεία δίκη!

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Κοπελιά έχεις απίστευτο γέλιο, συχώρα με αλλά με έκανες και γέλασα..
Καλή επιτυχία να έχεις και να μας πεις νέα!!!
Ο χρήστης stassa είπε…
Άντε καλή τύχη. Κι ούτε αναστολές ούτε τίποτα, αθώα περιστέρα νάβγεις, να σε χαιρόμαστε.
Ο χρήστης ria είπε…
καλά δεν παίζεσαι!!!

να πας μια θεά χρυσή μου και να τα ξεράσεις όλα! κάντον ρόμπα εντελώς!
Ο χρήστης Ένδειξη ζωής είπε…
Τα σέβη μου Στελλάρα !
Σήμερα σε γνώρισα αλλά ρούφηξα με τη μία όλες σου τις καταχωρήσεις !
Είσαι κουκλάρα και τσαμπουκαλού...
Θα τα λέμε...Δηλαδή θα έρχομαι εγώ γιατί σήμερα το δικό μου κατάστημα-μπλογκ κλείνει...(ανενεργό δηλαδή) μέχρι να φάω φλασιά και να επιστρέψω με κάτι καινούριο...

Φιλιά Κουκλάρα μου και μην μασάς!
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
kali epitixia trelentzo..
Ο χρήστης gregory είπε…
πες που θα γινη η εφεση να ερθω ...να παρακολουθησω την παρασταση.....καλη τυχη παντος...
Ο χρήστης aKanonisti είπε…
Stella...
μην πας να γίνεις ρόμπα ρε...
αυτο περιμένουν γαμω το από σένα για να έχουν ενα γαμω-πάτημα να σε καταδικάσουν...
Ηρεμα... ήρεμα και λογικά...
Αμα μπορέσεις να την γλυτώσεις...
Είναι παπαριδες οι δικαστές...
και απίστευτες κομπλες...
Μακάρι να σου πάνε όλα καλα...
Και ε΄γω αυριο θα περάσω από τα δικαστήρια.. άμα σε πετύχω θα σου μιλήσω...

Αν δεν σε δω... καλή επιτυχίαααααααααααα
Ο χρήστης tovenito είπε…
θέλω την πλήρη απολογία σε ποστ! να γελάσει κάθε πικραμένος!
δεν θα ήθελα να είμαι ούτε στη θέση του δικαστού ούτε στη θέση του αλλονού!
Ο χρήστης Green_revenger είπε…
Άσε την ακανόνιστη τίτσερ να λέει...

Να πας και να τους τρίψεις στη μούρη, όχι την διαφορετικότητά σου. Αυτήν να την έχεις και να την χαίρεσαι, και να την γαμάς, και να την πιπώνεις, και να την διαφημίζεις, και να την χαιδεύεις και και και...να την ζεις κοπέλα μου.
Να πας όμως και να τους πεις αυτά που πρέπει και που σίγουρα τα ξέρεις καλύτερα απ τον καθένα.
Ρόμπα (εμπριμέ) θα γίνουν όσοι σταθούν στην διαφορετικότητα. Όχι εσύ.
Να πας και να βγεις αθώα.
Αθώα για το κωλοσύστημά τους, όχι για την ψυχούλα σου. Αυτήν μη την βάλεις ποτέ στο ζύγι της Θέμιδας. Είναι για πάρτη σου.

Μία επισήμανση όμως : με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που η διαφορετικότητα είναι πανανθρώπινη, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο παπάρες υπάρχουν παντού. Άρα μην διαχωρίζεις παπάρες (Έλληνες) και προχώ (ξένους). Έλα ν'ακούσεις ιστορίες για αλλοδαπά τσουτσέκια και ημεδαπούς λεβέντες.
Καλημέρα
Υπέροχες αναρτήσεις
Ο χρήστης manetarius είπε…
Καλή επιτυχίαααα και πάνω απ' όλα ΚΥΡΙΑ!!!!
:)))
Ο χρήστης uberbastard είπε…
Aθωα αγαπη μου! Τιποτα λιγοτερο. Και να πας στο δικαστηριο οπως η Αλικη στη Μαρια της σιωπης απλη και σεμνη αλλα με ψευτικη βλεφαριδα και ροζ γκλος
Ο χρήστης stella είπε…
@Hfaistiwnas με λες οτι ειμαι για γελια?
λολ
Απλα ας πουμε εχω χιουμορ...
@stassa οταν εχω αδικο ξερω να πληρωνω.
@ria ειναι εντελως ερμος ο τυπος......
@...eternal dreamer καλοσηρθες!
@pisoglendis κανονισε να πιουμε κανα καφε να τα πουμε μουρλο εσυ!!!
@gregory δεν εχει παρασταση! ξερεις σταματησα να κανω τον καραγκιοζη εδω και καιρο..
@aKanonisti Ευχαριστω κουκλα,ξερω οτι ειναι καφροι και θα προσεξω!
(εχεις μειλ).
@tovene592 νιωθεις πικραμενος?
Εκτος αν ειμαι τοσο για γελια ....τι να πω.
Κι εγω σιγουρα δεν θα ηθελα να ειμαι στην θεση πολλων.
Εχει μια ασφαλεια η θεση του παρατηρητη...
@Green_revenger ευχαριστω!
μα την αληθεια θελω να πω κι εγω.
Εχει περασει καιρος που δεν ελπιζω
Οι δικαστες βολεμενοι,οι δικηγοροι ψευτες,η κριτικη αδιαφορη.
Δικαιο του καπιταλισμου.
Πιστευεις πως αν πχ.ενας εφοπλιστης
ηταν τρανσεξουαλ θα τον σνομπαραν?
Χλωμο.
@manetarius ευχαριστω καλη μου!!
@uberbastard ετσι,και σκισιμο οπως η βανα με διχτυ καλσον.λολ
Ο χρήστης tovenito είπε…
παρανόησης.ούτε πικραμένος νιώθω, ούτε γελοία είσαι.
απλά διαφορετική..τουλάχιστον πολύ από μένα
και μερικές φορές ο παρατηρητής μπορεί να είναι και πιο αντικειμενικός, λόγω της απόστασης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@tovene592 οντως η αποσταση ειναι πιο αντκειμενικη,αλλα μην ξεχνας πως γνωριζεις την Στελλα οπως θελει να φαινετε.
φιλακι στο μαγουλο,εισαι και ωραιος γμτ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θα παρει φορα απο τον όλυμπο και θα σου κλάσει μια μαντρα κάκαλα!
σιχτιρια!
ασε να τα βλεπω να παραδειγματιζομαι
γιατι τωρα τελευταια η εμονη για ενα πιστολι αναμεσα στα ματια του αρχιζει και με καυλωνει τρελά
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@Aunt Donna εεεεεεεετσι!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις