γιατί πρέπει να ανησυχώ για το υπερφίαλο

ανησυχώ .....ανησυχώ
για τον υπερφίαλο Έλληνα που πήρε πτυχίο και νομίζει πως απέκτησε ταυτότητα ,αρα ομολογεί χωρίς αυτο θα ήταν μηδέν!

Ανησυχώ......για το φρικτά καταπιεσμένο Έλληνα,που εχει τόση ανάγκη να πιστέψει σε κατι
εστω κι αν είναι αυτο ενας κουβάς σκατά......
ανησυχώ το οτι απαραίτητα θέλει να ανήκει κάπου.....εστω κι αν ανήκει σε ομαδα του παρατηρητήριου μύκητα και αμοιβάδας

ανησυχώ για τις μπλοκοδικες,τηλεδικες,αδερφοδικες,πουστροδικες,κατινοδικες και γενικά δίκες για πορδές

ανησυχώ για τα τσιρακια,τα τσακάλια,τους μπούφους,τις καρακαξες,
τις οχιες
(γενικά στα έρποντα ζώα ,βασιλιάς θαρρώ είναι το σκουλήκι)

ανησυχώ μην ξυπνήσω ενα πρωί και κάποιος εχει τραβήξει καζανάκι!
Ανησυχώ μήπως μου λείψουν ολα αυτά!!



(ο απόπατος)

Σχόλια

Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
καλά κάνεις και ανησυχείς αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δε μπορούμε να τα αποφύγουμε. πρέπει να τα λουστούμε... με επιμονή και υπομονή!
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
το θέμα είναι οι ισορροπίες. αν δεν τραβήξεις καζανάκι θα υπάρχει κάποιος που θα πιστέψει στον κουβά με τα αφοδευτικά. καλημέρες!
Ο χρήστης ria είπε…
τι πρωινές ανησυχίες είναι αυτές?

τι συνέβει και σε έπιασε τέτοια κατάθλιψη?


καλημέρα!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Απόπατε μην ανησυχείς.. ότι είναι για το βόθρο θα έρθει, δεν θα μείνει για πολύ, ξέρει τον προορισμό του..
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
τόσο χάλια ήταν το θέατρο χθες βράδυ; ποιούς είδες παιδάκι μου στο φουαγιέ και σ' έπιασε απελπισία;
σου αφιερώνω το χαικού που είχα αφιερώσει και στον μάλερ@ (το ίδιο δώρο, σαν τον Σαρκοζί τον τσιγκούνη που έδωσε το ίδιο δαχτυλίδι σε δύο γυναίκες, σύζυγο και αίσθημα, ο τσιγκούνης):
ουδείς σε ύμνησε μπιντέ
λευκέ ωσάν το γάλα
απ' τη λεκάνη πιο κοντέ,
μα μ'όνειρα μεγάλα.
Ο χρήστης Not me είπε…
Χαχα.
Μου άρεσε αυτό με το σκουλήκι,ναι συμφωνώ είναι ο βασιλιάς....
Ο χρήστης gregory είπε…
Στελα εβαλες σκοπο να παψουμε να ειμαστε ελληνες?...δεν γινετε κουκλα μου..μην ανησηχης αυτα δεν αλλαξουν..
σκεψου πιο αναλαφρα...
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
εισαι ανήσυχη μωρό μου....
Έχω απαντήσει με σχόλια και σ' εσένα και στον politis, στο ΕΠΣΕ αλλά ο e-Lawyer δεν τα δημοσιεύει, αν και δεν είναι υβριστικά ούτε έχουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς.

Αντιλαμβάνεσαι το λόγο...
Τώρα που όλοι έχουν καταλάβει το ρόλο του ΕΠΣΕ, έχουν χάσει την ψυχραιμία τους.

Μίκυ Όου
(ΜΚΟ)
Ο χρήστης stella είπε…
@ προς ολους ηταν αναρτηση για αλλον αυτη!


δεν ασχολουμε αλλο με αυτα τα ατομα,μου προκαλουν αηδια!
Ο χρήστης Matrix είπε…
Του τυπά με το πτυχίο πες του πρώτα συγχαρητήρια και μετά "ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΖΟΡΙΑ"...

με τις δίκες δεν ασχολούμαι και τις αποφεύγω...

όσο για τις ανησυχίες σου, πρέπει να τις έχεις-ουμε, τις όποιες ανησυχίες, γιατί απλά ζείς.
Ο χρήστης Matrix είπε…
Ουπς μολις είδα ότι είμαι εκτός θέματος (εν μέρει?) :(
Ο χρήστης ΣΑΥΡΑ είπε…
χριστουλακι μου τι σε φταινε ολα τα ερπετα?
γενικοποιεις επικινδυνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις