......Ταξιδεύοντας........................

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Tι ωραίο βίντεο! Μπράβο Στέλλα μου! Οι φωτό πανέμορφες (δεν το συζητώ για τις δικές σου) και το τραγούδι, ταξιδιάρικο...
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
και να συνεχίσεις να ταξιδεύεις. έτσι όμορφα.
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
γεια σου στελλα ,καλη χρονια , με πολλα ταξιδια σου ευχομαι.
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
σούπερ! κι έχω καιρό να 'ρθω στη θεσσαλονίκη ρε παιδάκι μου.
Ο χρήστης gregory είπε…
εισαι για ενα τουρ με τρενο.βενετια,ρωμη.μιλανο.παρισι?
ετσι για...ψωνια?
με χαρα ειδα παλι της φωτο σου...εκεινες την αρχη...

ΥΣ κατι μου χρωστας?
Ο χρήστης Adam The Sinner είπε…
Το Βάλς των Χαμένων Ονείρων...

Οκ.δεν αγγίζω...
:))
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
το ναυάγιο ειναι στην Περαία??
στα παρσύ??
Ο χρήστης cobden είπε…
Πολύ ωραίο βίντεο!Καλή χρονιά :)
Ο χρήστης uberbastard είπε…
Ποτε θα παμε μια βολτα ρε μωρο;
Ο χρήστης ria είπε…
γιατί υποπτεύομαι ότι μετά τις εφημερίδες δε γύρισες σπίτι σου παρά αφού ξημέρωσε???

παλιοσουρτούκα!
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Με συγκίνησες λίγο...

Μοιάζεις λίγο με την μαμά μου (η μαμά μου είναι πολύ μικρή για να μην παρεξηγούμαστε)...
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Χατζιδάκις.... υπέροχο! Και πανέμορφη η Θεσσαλονίκη - ειδικά τον χειμώνα. Πάρα πολύ καλό βίντεο, μπράβο!
Ο χρήστης stella είπε…
θα κανω καριερα βιντεους!
αμε αμε!
αν δεν μου κατσει το γυρναω σε τσοντες!!
Ο χρήστης Adam The Sinner είπε…
Mε θέμα...;;

(?)
Ο χρήστης stella είπε…
@Hfaistiwnas πενεψεμε το εχω αναγκη αυτο τον καιρο!!

@b|a|s|n\i/a δε θελω ταξιδια μονη μου!!

@~~~...~~~ να σαι καλα μικρε παραπονιαρη!
αντε και οταν κατεβω θα σε παω βολτα!!

@highvoltagepress αντε ανεβα να φαμε και να ντερλικοσουμε!
μετα θα σε παρω να παμε σε ολα τα μπουζουκια
χαχαχαχαχχα


@gregory τι καλε χρωσταω πεσμου!
αντε να παμε ενα μιλανο για κανα βιζον να παει σετ με τον βιζο!!
χαχαχα

@Protoplastos οχι εσυ επιβαλετε να αγγιξεις!!

@pisoglendis οχι φυσικα!
απο ινδονησια κλεψιμεικη ειναι

@cobden ειμαι κακη-τεχνης εγω!!!

@uberbastard οποτε ερθεις η κατεβω!!

@ria οχι μαρη αμεσως γυρησααααααααα!

@Τομ Σόγιερ ε οχι βεβαια εγω ειμαι μολις 25 ετων
ειμαι ομως η ε-μαμα σου!!

@Ντέμης ηρτες ζαβαλε μου!
με εφερες σεφταλιες!
και σουβλα?
Ο χρήστης stella είπε…
@Protoplastos περνα να γραψουμε το σεναριο!!
χχαχαχαχχαχα
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Ναι, εστράφηκα, εσπευσμένως μάλιστα, αλλά δεν έφερα τίποτα, τα έφαγα όλα μόνος! Απολοούμαι! Έβαλα 2 κιλά, πώς να τα ρίψω τώρα, κόρη;
Ο χρήστης tovenito είπε…
τώρα το είδα. με μάγεψες. και με τη μουσική και με τις φωτογραφίες. θα μπορούσα να το είχα κάνει κι εγώ. είδες που τελικά έχεις ευαισθησίες;
Ο χρήστης stella είπε…
@Ντέμης με σεξ μηπως?

@tovene592 αν με πεις ξανα σε αγγιξε ,θα σε βιασω!!
αμεεεεεεεεε
Ο χρήστης tovenito είπε…
μα δεν είπα άγγιξες!
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Όμορφο βίντεο, όμορφη Θεσσαλονίκη, κυρίως όμως, όμορφη Στέλλα
Ο χρήστης samurai είπε…
Ωραιο βιντεακι κ ωραιες φωτος μπραβο συμπολιτισσα

Δημοφιλείς αναρτήσεις