μια βραδυα κοκκινη!!

Χθες βραδυ μετα απο προσκληση του pisoglendis να τα πιουμε ,πηγα στο "Ελι-Ελια"!

υπεροχη ζωντανη μουσικη,ωραιες φατσες και τρελλα κοκκινα φουστανια!!!

οχι για να μην λετε οτι δεν κανω ρεπορταζζζζζζζζ!



Φυσικα καθε μαγαζι που σεβεται τους πελατες του ,εχει και λουλουδου για το τσακιρ κεφι!
να με τι ασχολητε η πισωγλεντης τα βραδυα!!



Ε! καποια στιγμη δεν την συγκρατουσαμε αφου ορμουσε στον κοσμο η λυσσαρα!!





Αντε και για να μην λετε οτι ειμαι σκυλα(ασε ρε που δεν λετε) να και μια κουκλαρα παρακατω!!(και μετριοφρων)







Για ολα αυτα φταιει η πισωγλεντης κυριοι και οχι εγω η τιμια κοπελα!!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στέλλα μου αρέσει τόσο πολύ, το ότι δείχνεις μία γλυκιά σεμνότητα και ντροπαλότητα! Είσαι τόσο γλυκιά. Μπράβο, κούκλα μου, πάντα έτσι να παραμείνεις ήρεμη, γλυκιά και σεμνή!
Ο χρήστης Leviathan είπε…
fovero to fotoreportaz!!!!!oi foto sou iperoxes!!!!!oso gia ton pisoglendi ti na po...8ea!!!!filia!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μηπωσ εισαι αυτη με το μωβ μπλουζακι?λεω
Ο χρήστης xipasmenos είπε…
Κουκλάρες και οι 2.....και στα gay bars τελικά τα καρντάσια ξέρουν να περνάνε καλά!!!!!!
Ο χρήστης ria είπε…
πάλι ξεσαλώσατε μανδάμ!!!!

πότε καλέ θα μου κάνεις τον αστροτέτοιο χάρτη μου? μετά το ξενυχτι που θα εκπνέεις και θα μεθάει η γάτα?
εσύ θα με βγάλεις σκορπιό με ωροσκόπο κροκόδειλο...

καλά να περνάς!
Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
κουκλάρα...!
Ο χρήστης gregory είπε…
Στελα..θα σου πω τη ειδα στης φωτογραφιες...σε ολες εισαι κουκλαρα ..ειδικα σε αυτη που ξεχωριζη ..οι ρογες...εισαι γυναικαρα ρε πολυ ομορφη..μη το παρης επανω σου ετσι...
και τωρα το τελευτεο,[μη με βρισης οκ]μαναρι μου το πρωσοπο σου ειναι σκετη ..ΑΘΩΑ πουτανια....φιλια πολλα...
Ο χρήστης spyros1000 είπε…
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΑΣ ΚΑΛΑ?
ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ?
ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙΣ?
ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΣ ΜΑΙΛ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ..
ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΦΡΟΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ!!!!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Μεθυσμένη Καρδιά είπε…
Περάσαμε τέλεια,χορέψαμε,τραγουδήσαμε,χουφτώσαμε την λουλουδού aka pisoglendis.

θεές και οι δύο στις φωτος!!
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
Είχε δεν είχε, σε ξεπουτάνεψε ο πισωγλέντης..! Γλύκα μου εσύ!

Ρε Spyros1000 εσύ τί κόλλημα τραβάς..? Έλεος πια με τις δήθεν σεμνοτυφίες σου!
Ο χρήστης gregory είπε…
σπυρος 1000.σε μενα το λες αυτο?
σορυ στελα μου.....ζητα συγνωμη εγω...τωρα...γιατι εισαι βλητο και μαλιστα ημερο.οκ..ακου τη καταλαβε..
περιμενω..
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
έχεις όμορφα μελαγχολικό βλέμμα στις φωτογραφίες. και αληθινό. καλησπέρες! :)
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
katarxin
ta stoixeia pou eipame einai
fani 12/11/62
oroskopos leon

kai sia
15/10/73

epaggelmatika oikonomika aisthimatika
ksereis esi .....

as pame stin vradia

ena tha sou po...
oti se goustare mia kopela apo to sigrotima!!!!

ande pali vgikes esi i kali kai i semni kai ego i karapoutanara...
exe xari pou then eixa ego fotografiki mixani na travousa ta aisxi sou...
fili....
steile tis foto me mail...
tis thelo gia aggelies gia vizites ...
tzinaveis...
xaxaxax

kai gia to facebook

perasame kala...alla ta podia mou akoma ponane apo tis takounes...
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Καλέ εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορραααααααα
Ο χρήστης tovenito είπε…
επειδή ο καθένας λέει τον πόνο του θα πω κι εγώ ότι το τραγούδι το ιταλικό είναι εξαιρετικό!
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
gia alli mia fora
efxaristo gia ola
pira kai tis foto...
ta paidia se karasimpathisan kai theloun na ksanaertheis
epomeno randevou mas sto eli ela einai to savvato...
eklepses tin parastasi..
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Δεν βγαίνει το λινκ ολόκληρο ρε γαμώτο.

Τέλος πάντων. Στέλλα μπες εδώ:

www.garageband.com/user/imaginos/podcast/main

και κατέβασε ένα αγαπημένο ιταλικό τραγουδάκι "Il Canto Del Vento" μιας και ακούς ιταλικά τραγούδια.

Una bellissima canzone per te, e buon ascolto cara Stella.
Ο χρήστης gregory είπε…
Καλημερα στελα μου..μου επιτρεπης να πω κατι στον σπυρο 1000...λοιπον δεν ειδα συγνωμη φιλε..ενα σου λεω που το θυμιθηκα..καλα σου κανανε οταν ηρθες στην πατρα και σε σαπισανε στο ξυλο ..γυρευε τη μαλακιες ελεγες....
μιναρακο...ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΚ...κοιτα την παλαμη σου..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στέλλα! τι δουλεια εχεις κορη μου σαυτα τα χαμετυπια πες μου!
το μαλλι οπως το χεις ειναι κολαση!
ασε που τελικα οντως εισαι γαμω τα παιδια [αλλα τα παιδια ειμαστε εμεις!}
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Αμάν, ο Pisoglentis μοιάζει με τη Μίνα Χειμώνα στο Καλημέρα ζωή! (με την καλή έννοια!) Απίστευτο! Εσύ φυσικά είσαι θεά!
Αυτό το μπαρ πού βρίσκεται βρε κουμπάρα; Ακριβή διεύθυνση ξέρετε;
Ο χρήστης Not me είπε…
Θα συμφωνήσω με τον b|a|s|n\i/a ..
Στέλλα μου έχεις ματάρες!Είσαι πολύ όμορφη....
Ο χρήστης stella είπε…
@Αλέξης καλε λαθος κανεις!
ψωνιο ειμαι του κερατα!

@Leviathan να βρεθουμε για κανα καφε-ποτο στο ελι-ελια μωρο.

@παπαρουνα ναι ασε και ταχα προσεξα το μαλλι,σαν τρελλη βγηκα!!
αυτη η ερμη ειμαι!!

@xipasmenos καλε παντου γλενταμε εδω!
γιαυτο να ανεβητε ολοι εδω αμεσως!!

@ria Γρινια ααπαπαππαα κακια πεθερα!
στα εστειλα !!!


@Owain Glyndwr ναι καλε η πισωγλεντης ειναι θεα!
μουντελουυυυυυυυυυυ!!
Ο χρήστης stella είπε…
@gregory ναι καλε δεν θυμωνω!
Αλλωστε ειναι γνωστο πως εδω μονο αωα πουτανια εχουμε,ερασιτεχνες βλεπεις!
Για επαγγελματιες καραπουταναρες απο το αυλακι και κατω εχει πολλες.


@spyros1000 ασε ειναι πολυ αντρες καλε αυτοι!
δεν ειναι σαν τους βορειους που κρατανε χαρακτηρα!
εδω θα μας αφησουν εγκυες και απο το μπλοκ σε λιγο!
(ευχαριστω)!!!!


@mahler76 κοπρογατο!!
αν ερθω ουτε να σε δω,κακουργε φιλεναδε!!!


@Μεθυσμένη Καρδιά μην χαιρεσε εχω και δικες σου φωτο.χααχαχααχ
κουκλακι!
θα τις βαλωωωωωωωω!!


@Τομ Σόγιερ εσυ μονο δεν ερχεσαι τσουλακι μου!!
αντε ξεκολλα και ελα στην μαμα!!


@b|a|s|n\i/a ευχαριστω!
ειναι που ξεχασα τα πατομπουκαλα γυαλια!!
χααχαχαχχααχ

@pisoglendis θεα εισαι μωρη!
ψοφα για φουστανι !!
και ξεκωλακι χααχαχαχαχαχ
τελειαααααααα περασαμε!!

@-=IMAGINOS=- ευχαριστω για το τραγουδι!
καλε και οργια κανουμε τι νομισες?

@tovene592 εμ βεβαια εσυ βγαινεις μονο με τους αθηναιους!
εμαααααααααααας ουτε να μας κανεις παρεα!
θυμωσαααααα!!
Ο χρήστης stella είπε…
@Aunt Donna μωρε εγω γαμω τα παιδια ειμαι!
αυτος που πρεπει να με γαμω δεν τιποτα!
ζω ενα δραμα σε λεωωωωωωωωωω!!
ααχχααχαχ

@Ντέμης κεντρο θεσσαλονικης καλε!
και γαμω τα μαγαζια ειναι!!!


@Not me ευχαριστω!
καλε μην μου λετε τετοια,θα ψωνιστω!!!


κι αλλο πες?
αχχααχχααχ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το πολύ ωραίο αγόρι στην τέταρτη από πάνω φωτογραφία, ποιος είναι; Άμα είναι ν' ανέβω κανά Σ/Κ Θεσσαλονίκη... ;)
Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
ο γυμνούλης ποιος είναι; τον ξέρουμε; [έλα μαζέψου τώρααααααα]

και εις άλλα!
Ο χρήστης George Tsitiridis είπε…
to eli ela einai
lordou vironos 5 stin diagonio

to agori einai o thanos kai einai to epomeno agori tou mina sto screw kai sto blog mou
se poli tolmires foto....

edo eimai o manajer gia oti thelete.....
exoume kai souvlakia
kai mpougatses...
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
αφού ακούς ιταλικά, να σου σφουρίξω κι εγώ μερικά: ουν μπέλα καντάμπιλε, ούνα σινιορίνα, λα σουσουρελά, λα σουσουρελά.

Τώρα κατάλαβα τι γιόρταζες δύο ποστ πριν!!!

αυτό το μαγαζί τι είναι; τι τραγούδια λένε; τι κόσμος πάει; γιατί το 'χουνε πάνω σε διαγώνιο; ναι, κοίτα καλούλα είσαι, δε λές σπουδαία πράματα, κομματάκι γεματούλα μου φάνηκες, δεν ξέρω, και αλλοίθωρη να το πω; αλοίθωρη θα το πω! και δεν ξέρω, αλλά είχε πατσαδάκι το μπράτσο; να το σφίξεις λίγο αγάπη μου. κατά τα άλλα, κούκλα, κούκλα! θα 'λεγα εγώ κακό για φίλη μου; αλλά ο μεγεθυντικός φακός δεν ψεύδεται, τι να κάνουμε...; (Κάτσε τώρα θα δω και τη φιλενάδα σου). Έλα με την αγάπη μου χρυσό μου, καλημέρα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θεές και οι δύο, μήπως να σας έρθω και εγώ καμιά μέρα (νύχτα καλύτερα) από το Ελί Ελά που έχω να περάσω από εκεί κανά 2 χρόνια;
Ο χρήστης candy's τετραδιάκι είπε…
Καλα ε σκιζεις....

:*
Ο χρήστης stella είπε…
@ καλε περασαμε υπεροχα!
ο πισωγλεντης ειναι θεα και φοβερο ατομακι χωρις κομπλεξ!
να ερθετε ολοι να παμε να διασκεδασουμε!!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Φοβερή είσαι! Οταν γελάς με το γέλιο τσοκόντα (χωρίς παρεξήγηση) είσαι τρέλα!!!! Φαντάζομαι ο pisoglendis τα έδωσε όλα αυτή τη νύχτα!!!!
Ο χρήστης stella είπε…
@@@ανωνυμε το τελευταιο σχολιο σου το εσβησα!
το γιατι το ξερεις!
Τι δεν σου ειπα ?
Α ναι της μανα σου το μουνι!!!
Ο χρήστης stella είπε…
@Hfaistiwnas που εισαι εσυ χαμενος καλε?
γαμπριζεις?
ατακτο παιδι!!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Ε όχι και γαμπρίζω βρε Στέλλα!!! Είχα κατέβει Αθήνα για μία εβδομάδα, να δω το αγαπάκι μου! :) Τώρα γύρισα και είμαι ανανεωμένος!!! :) Σε φιλώ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις