Λολα να ενα μηλο......



να κι ενα άλλο,να κι άλλο και αισίως η λολα μου έφτασε τις 100!

Τρέξε λολα ,τρέξε να μην σε προλάβει η ΛΟΛΑ μου!!


όρεξη να έχετε και μήλα.... ουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!

(έχουν να πέσουν μηλοπιτες)!

υ.γ οχι -πες

Επίσης θελω να τονίσω
Τα αγαθά πίπες κτώνται
τον γκομενο τον εχεις για να τον κερατώνεις
Η Στέλλα ειναι θεά τι θεά ,καρα θεα!
Πρέπει πάντα να γράφεις αναγνωστα μου καλά σχόλια και να με γλείφεις για να μην βγάζω χολή στο επόμενο
οταν δεν με διαβάζεις εισαι αμόρφωτος και θα σε κερατώσει το γκομενελι!
Να ψοφήσουν οι οχτροί μου!
Τέλος σου επιτρέπω να αναφωνισεις ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ η Στέλλα η θεα!!

Σχόλια

Ο χρήστης molemou είπε…
NA TA EKATOMIRIASIS KAI NA XTIPAS TIN PORTA POIO DINATA
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
κατοστά κατοστά κατοστάρα εκατό;
και στις διακόσιες. στις τρακόσιες. στις χίλιες τις μηλόπιτες!
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης tovenito είπε…
γιατί δίπλα λέει 84 του 08 και 14 του 09; δεν με βγαίνει 100!
αλλά είσαι θεά! λολ
Ο χρήστης gregory είπε…
μπραβο στελα.να τα κανης 100 χιλ....

για να περναμε καλα...
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
τι γιορτάζουμε; όπου γάμος και χαρά η βασίλω πρώτη, αλλά πείτε μου κι εμένα ρε παιδιά, τι γιορτάζουμε; χρόνια πολλά βεβαίως, αλλά για ποιό θέμα; τούρτα θα έχει; καναπεδάκια; πολυθρονάκια; σουμάδες;χουρμάδες; κονφετί; μπόμπες με σολομό(ντα);
Ο χρήστης ria είπε…
ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ η Στέλλα η θεα!!
Ο χρήστης ria είπε…
ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ η Στέλλα η θεα!!
Ο χρήστης ria είπε…
ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ η Στέλλα η θεα!!
Ο χρήστης ria είπε…
ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ η Στέλλα η θεα!!



έλεγα να το βάλω εκατό φορές αλλά βαριέμαι.

τα δέοντα γιατί πέφτω για ύπνο!
Ο χρήστης Dr_MAD είπε…
Η ρία έπαθε παραλήρημα! χαχαχα

*με τέτοια που γράφεις!
Ο χρήστης uberbastard είπε…
Ασε να λεει το πληθος
Ασε να τρεχει ο μυθος
ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ

http://uk.youtube.com/watch?v=s3YMyf7Kik4
Ο χρήστης the boy with the arab strap είπε…
σλουρπ, σλουρπ , σλουρπ
Ο χρήστης -=IMAGINOS=- είπε…
Τσε να ενά πουλί,
τσε πούντο,
τσε νάτο,
τσε μπαμ,
τσε μπουμ,
τσε πάρτο κάτω!

(άσχετο αλλά μόλις γύρισα από ταξίδι αστραπή από τση Κρήτη όπου παίξαμε πολλές... μπαλωθιές, διεστραμμένα μυαλά! Όχι δεν πήγα Ζωνιανά, προτιμώ το Καλαματιανό.)

Δεν καταλαβαίνω τι γιορτάζεις ακριβώς Στέλλα αλλά χρόνια πολλά και να τα χιλιάσεις τα μήλα και τις μηλόπιτες τέλος πάντων. Είμαι ακόμα υπό την επήρεια....... της ρακής, διεστραμμένα μυαλά!

Πάω για νάνι. Bye!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
εισαι θεα
εισαι θεα
εισαι θεα!!!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
μα τι γιορτάζουμε ρε παιδιά; πείτε μου και μένα! πάλι γενέθλια είχες μωρή για να πάρεις δώρα; πόσες φορές το χρόνο πια, ούτε εγώ να ήσουνα! (πολλές φορές το χρόνο, και σταθερά στην ίδια ηλικία).
Ο χρήστης Not me είπε…
Να τα χιλιάσεις Στέλλα...
Την καλημέρα μου...
Ο χρήστης ProFyLaKtiKo είπε…
ε όχι για να κερατώνεις το γκόμενο. είμαστε μονογαμικά όντα. εντάξει;

να τα χιλιάσεις
Ο χρήστης stella είπε…
οντος φαινοντε μονο 98 αναρτησεις ,υπαρχουν και 2 κρυφες που δεν θα φανουν μαλλον ποτε!
αντε υπομονη να εχετε να τις κανω 5000000000ρια!!
Ο χρήστης bunnysuicides είπε…
στις 200 θέλουμε γυμνή επετειακή φωτογράφιση!!! πάντα τέτοια!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Μπράβο βρε Στέλλα! Να τα χιλιάσεις εννοείται!!! Και επίσης εννοείται μαζί με όλους εμάς εδώ!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις