To vi-za-ra or not? (κλεμμενο)

Η θεια Ντοννα η μουβιολα με κάλεσε σε ένα μπλοκοπαιγνιο! (το ονομα ειναι λινκ)

Να γράψεις λεει εμπειρίες απο ξένες ψω....ες και να τις συγκρίνεις με τις Ελληνικές!
(τουλαχιστο αυτο κατάλαβα,καλα?

καλά!)

Λοιπόν μετα απο τοσο καιρο το ομολογώ!!

ΕΙΜΑΙ παρθένα και δεν ξερω απο αυτά!
εδω δεν εχω δει καν ντόπια,θα επερνα και ξενική?

απαπαππαπαπα!

μα ειναι αυτα τωρα πραγματα που ρωτάνε?
παντος μεταξύ μας και μην βγει παραπέρα!
τις πιο μεγαλες βελόνες για φοδράρισμα τις εχουν κατα Αραβικές χώρες μερια!
Τις πιο μικρες που ισα ισα ειναι για κανα καρίκωμα ε κατα Αγγλιες μερια!
(να μου πεις εκει εχεις τον κινδυνο να μην προλάβεις να ανοίξεις μπουτι,αφου θα σκύψει πρωτη η αθεόφοβη η αγγλετερα)

Γενικά εγω το σεξ το βλεπω εγκυκλοπαιδικά,μορφωτικά,ψυχολογικά!


Χμ! Η πρακτική μου λείπει μονο!

Τεσπα!
καλω να παίξουν το παιγνιο τούτο οι
μεθυσμενη καρδια εχει φαει κι εχε φαει αυτη στιφαδο τον λαγο!

ο anything να μαθουμε και λιγα για το παλικαρι.

ο χαλουμοχαλουμης γιατι σαν κυπραιος εχει ταμπεραμεντο και φιδισια γλωσσα!(με την καλη εννοια)

o tovenino γιατι μην τον βλεπετε ετσι σοβαρο,ειναι κρυφοχαμουριτσα !!


υ.γ καλέ να πω την αμαρτία μου εχω δει και μου εχουν πει(οχι δεν δοκίμασα λέμε) οτι τις καλύτερες τις εχει η Καρδίτσα!

λοιπον αν αληθεύει αδερφές μου ολες με κανό ,καγιάκ στην λίμνη Πλαστήρα αμέσως!

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης mahler76 είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Εκτός Ελλάδας δεν έχω εμπειρίες..
:):)
Ο χρήστης b|a|s|n\i/a είπε…
καλό παιδί να είναι λέμε και ότι να 'ναι! :)
Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
Έλληνες!Αντισταθείτε στα ξένα προϊόντα!Μην ακούτε τις φήμες,είναι διαδόσεις των Νεφελίμ για να πλήξουν το ελληνικό ηθικό!Στέλλα αυτό περί Αράβων ψευδαίσθηση ήταν μηχανευμένη από τους άνω εχθρούς,για τους Άγγλους βέβαια αλήθεια θα'ναι!
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
για ποιό θέμα λέτε καλέ; δεν κατάλαβα.
Ο χρήστης Tanila είπε…
Ax... Κλαψ
Και να σκεφτείς ότι έχω πάω τόσες φορές στη λίμνη Πλαστήρα, αλλά με δεσμό....
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
α, για τη λίμουνη πλαστήρα λέτε; α, πολύ ωραία, και στο περτούλι είχα πάει εκδρομή, και ανέβηκα και στα Μετέωρα, πολύ ωραία πέρασα, είχε και χιόνι.
Ο χρήστης Ντεμης είπε…
Αχ βρε Στέλλα μου, ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση, αλλά λάθος άνθρωπο κάλεσες! Δεν έχω ιδέαν κόρη.... Τρεις βίλλους έχω δει από κοντά στη ζωή μου (δεν θέλω μειωτικά σχόλια, τι να κάνω, είμαι ντροπαλός....) κι τρεις ήσαν εγχώριοι (Ελλάς-Κύπρος-Ένωσις!)
Άσε που ποτέ δεν προσέχω μεγέθη. Πρώτον το θεωρώ απαράδεκτο και ασήμαντο, δεύτερον είμαι ψιλορατσιστής και πάντα θα προτιμούσα Έλληνα από ξένο κι ας την είχε μιτσικουρού (άσε που δεν μου αρέσουν οι μεγάλες ούτε στις φωτό!) και τρίτον δεν με "παίρνει" να γυρεύκω μεγάλες. Στο σπίτι του κρεμασμένου.....
Οπότε θεώρησε σε παρακαλώ αυτό ως την απάντησή μου. Κάτι άλλο να προσθέσω δεν έχω....
Ο χρήστης tovenito είπε…
μόλις με πας στην αραπιά θα παίξω.
τώρα, σας παρακαλώ δεν θα θέλα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπράβο κορίτσι μου που είσαι παρθένα! Δύσκολο πράγμα να βρεις στην ανήθικη εποχή μας! Πάντα κούκλα μου να προσέχεις! Είσαι πολύ πολύτιμη, κορούλα μου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό για την αραπιά ....αλήθεια!!
συγκεκριμένα Μαρόκο και πάλι Μαρόκο!εγγύηση...
Κατερίνα
Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
Μπράβο Ντέμη!Έτσι πρέπει,με κάνεις εθνικά υπερήφανο!
Ο χρήστης cobden είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης cobden είπε…
Πρώτοι οι Γάλλοι, με διαφορά! :)
Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
Μα πως ήταν δυνατόν να μην υμνήσεις την πατρίδα του "Διαφωτισμού" cobden!Αφού δεν είπες πως το μεγαλύτερο τσουτσούνι είναι της Θάτσερ πάλι καλά...(θα σε πίστευα πάντως!)
Ο χρήστης Μεθυσμένη Καρδιά είπε…
τρώω που τρώω άκυρα απο τις ντόπιες ψω..ς.Να αρχίσω να τρώω και άκυρα και απο τις αλλοδαπές?Δεν θα το αντέξω...
Θα παίξω μόλις συμμαζέψω το σπίτι...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
NAI NAI είναι αλήθεια για την Καρδίτσα.Αφου εμενα δεν με αφηνουν τα γκομενακια σε ησυχια.Ειμαστε γλυκοτσουτσουνοι τι να κανουμε?
Ο χρήστης Not me είπε…
Καλημέρα Στέλλα..
Καταρχήν δεν έχω ξαναπαίξει μπλογκοπαίχνιδο αλλά απ'όσο έχω δει θα προσπαθήσω..
Οι γερμανοί την έχουν χοντρή(μόνο το χύσιμο μετράει),
οι ελβετοί μακριά όχι πολύ λεπτή(θερμοί και παιχνιδιάρηδες),
οι γάλλοι(λίγο έρωτα,λίγο ρομάντζο αλλά το γαμήσι γαμήσι) σχεδόν σαν τους ελβετούς,
οι ασιάτες μικρές(αλλά μάλλον είναι πολύ παιχνιδιάρηδες).
Ελλάδα μεριά στην Αθήνα παίζει ό,τι να ναι(είχα προτάσεις όπως να κατουρηθούμε,διπλές εισχωρήσεις,μόνο αγάπη χωρίς σεξ,καλό και κακό εφήμερο σεξ κ.α.),
στην Πελοπόννησο κανονικές ως χοντρές(λίγα λόγια,κυρίως το χύσιμο μετράει),
στην Αιτωλόακαρνανία χοντρές και μακρυές(θερμοί αλλά πρόωροι),
Θεσσαλονίκη(έχω μόνο μια εμπειρία άρα δεν μπορώ να ξέρω) μακρυές και κανονικά χοντρές.
Η μικρότερη ήτανε από Πάτρα...
Δεν μπορώ να συγκρίνω καμμία εμπειρία με άλλη.
Προσωπικά για μένα ισχύει το size matters.
Sorry αλλά γούστα είναι αυτά.
Ο χρήστης stella είπε…
@mahler76 αχ κακος δεν εβαλα κι εσενα να γραψεις που εχεις πειρα γατουλι μου!!

στραγαλακι μου μου!

@Hfaistiwnas καλε πες μας δεν θα σε μαρτυρισουμε!


@b|a|s|n\i/a ολα τα σφαζουμε ολα τα μαχαιρωνουμε?
ετσι το μωρο!!

@Owain Glyndwr αγαπη μου ομορφη!
εσυ ειπαμε θα μεινεις πιστος στο κομμα !!
χαχαχχαχαχα
γλυκαμ!!

@highvoltagepress καλε για τις κανικες λεμε!!
χμ τις αμερικανικες!!
χααχχχα

@Tanila ελπιζε να σε ξεφωσρτωθει εκει ?
ατυχος σταθηκε ε?
χαχααχχαχα

@Ντέμης αχ ολες παρθενες μου βγηκατε!
κλαψ κλαψ!!


@tovene592 εσυ που ησουν και στα εξωτερικα θα πεις!
αλλιος δεν παμε πουθενα κακομοιρημ!!

@Ανώνυμος 1
κι εγω σε θελω ακομη!!

@Ανώνυμος 2 αχ ναι και αιγυπτο τι μου θυμησες βρε κατερινα!!


@cobden ναι αλλα οι γαλλοι εχουν μαλωσει με το σαπουνι!
επισης δεκτοι μονο οι δεξιοι!!
λουλουδι μου εσυ!!!


@Μεθυσμένη Καρδιά απο εσενα περιμενω επος!
εχεις δει καν και καν φουτσους!
Ασε που εισαι και διεριγμενη!
χαχααχαχχα


@WolfHeart21r Βασιλη εσυ κανονισε να ερθω κατω να παμε κανα φαληρο λαρισα να τα σπασουμε με τα αλλα τα τρελλοκομεια!
Αντε και βρες τον ερωτα μου και πεστου να συμμαζευτει!!


@Not me βλεπω πεπειραμενο το μωρο!
ετσι ετσι αλλα επρεπε να τα κανεις αναρτηση ρε νινιιιιιιιιι!
ετσι ειναι το παιχνιδι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις