τεχνες ανδρων!!!!





εμένα μου αρεσαν πιο πολύ οι χορεύτριες!!

(οιστρο-γονα)

Σχόλια

Ο χρήστης Owain Glyndwr είπε…
Τι ακριβώς είναι αυτό;ποια παράσταση;
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
Το "Δύο" καλέ του Παπαιωάννου.

Ποιές χορεύτριες; Πού τις είδες; Ξέρεις κανέναν απ' το σόου; Τώρα εγώ έχω τοποθετηθεί διά της εφημερίδας στο θέμα, δεν το ξανανοίγω. Είδα και μαθητές μου παλιούς ξανά. Κι από Σαλονίκ.
Ο χρήστης gregory είπε…
πιες?που? το ιδιο ειδαμε???
Ο χρήστης ria είπε…
και τώρα αυτό είναι τέχνη????

γιατί εγώ δε θα το χαρακτήριζα έτσι!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
αχα! Τι τρελό βιντεάκι!
Τι δείχνει δεν το έπιασα.. διάφορες εκφάνσεις της ζωής των ανδρών;
Ο χρήστης bunnysuicides είπε…
είναι ένα πολύ ωραίο βίντεο του γγγγγαμηστερότατου 2 του παπαιωάννου.
έλεος στέλλα, δεν είσαι καθόλου επιπέδου :Ρ
Ο χρήστης natasha hassiotis είπε…
ηφαιστίωνα@ αυτό ακριβώς δείχνει. ας πούμε, διάφορες εκφάνσεις της ταυτότητας επίσης των ανδρών. (τώρα εγώ στο ξένο μπλογκ, τι ανακατεύομαι;;;!)
Ο χρήστης Τομ Σόγιερ είπε…
To είχαν διαφημήσει και τα κανάλια πολύ. Φαίνεται απίστευτη δουλειά. Ο Παπαϊωάνου έχει ταλέντο, αλλά και οι Α-Ν-Τ-Ρ-Ε-Σ απίστευτοι!
Ο χρήστης Ο Μικρός Ναυτίλος είπε…
γαμάτο το 2. επίσης το παλλικάρι που κάνει τον Απόλλωνα στη Μήδεια είναι τρελλό τεκνό :-)

και επειδή ειμαι της κουλτούρας (μη με βλέπεις έτσι) θα το αναλύσω άλλη μέρα.
Ο χρήστης stella είπε…
@λοιπον για να μην αναλυω στον καθενα!
θεωρω τον παπαιωαννου κορυφη,οταν θελει κανει παπαδες που λεμε!
Αλλα στην συγκεκριμενη παρασταση ειναι εξω .....γενικα εξω απο την σφαιρα!
Στυλιαζαρισμενα αντρικα κορμια,διαχυτη θυληπρεπεια ,σωβινισμος!
Γιαυτο εγραψα απο κατω οιστο-γονα
ο καλλιτεχνης εχει κανει φυλετικο διαχωρισμο στην παρασταση!
το θυληκο πρωτυπο εχει απορρηφθει και το αντρικο ειναι τοσο γυναικοτο που νομιζα πως βλεπω show σε γκει μπαρ!

Οχι,αυτο δεν ειναι χορος και τεχνη!
Αυτο ειναι ξεβρακωθητε,παρτε ματι!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις